Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

P
Gravid - 1år Lilltjejen på 4 månader har den senaste veckan sovit sämre. Innan sov hon mellan 23-9, åt och somnade om för att vakna vid 11. Men nu...
2
Svar
20
· Visningar
1 896
Senast: Piffelina
·
M
Gravid - 1år ja, jag blöder helt enkelt. satt på toaletten och när jag torkade mig kom det massa blod!!! men det gör inte ont nånstans...
2
Svar
34
· Visningar
4 266
Senast: ika77
·
Gravid - 1år Har känt tryck neråt till och från i någon vecka, så jag har ju misstänkt att den höll på att fixera sig, men när jag var på UL igår...
Svar
12
· Visningar
26 349
Senast: Luna10
·
Övr. Barn 6 åringen behöver få en klocka för att veta när det är dax att gå hem från kompisar. Frågan är nu, digital eller "vanlig"? Digital...
Svar
4
· Visningar
950
Senast: Madick
·
Gravid - 1år Nu när jag sitter och läser lite här så började jag bli lite orolig :crazy: Jag äter p-piller, cerazett (om det nu stavas så?) det är...
Svar
7
· Visningar
2 295
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år I slutet av juni slutade jag med mina p-piller pga att jag hade problem med underlivet som jag misstänkte berode på p-pillrena.. Har...
Svar
10
· Visningar
1 128
Gravid - 1år Hej- hopp! Vi väntar vårt första barn om två månader. Ska bli spännande! När vi var på UL i maj flyttades BF från 15 till 25 oktober...
Svar
13
· Visningar
4 835
Senast: Frieserhäst
·
O
Gravid - 1år I em/kväll när jag kör hem från jobbet ska jag köra inom apoteket o köpa ett grav test. Beräknad mens den 21-23....fortfarande INTE...
2
Svar
34
· Visningar
2 896
Senast: Frieserhäst
·
Gravid - 1år Hej! Jag har tänkt skaffa ett andningslarm till vår väntade baby, för att känna att man verkligen gör allt man kan för att förhindra...
Svar
15
· Visningar
1 757
Senast: ako
·
Gravid - 1år Jag ska ta det från början. Vi fick en liten flicka den 22 juni, och hon kom redan i v 31. Nu har vi äntligen fått komma hem, och vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 255
Senast: Smulu
·
N
Gravid - 1år Jag hade sex med min sambo för 1 vecka sedan. Några dagar innan ägglossning. Inget skydd. När kan jag göra ett test? Är det för tidigt...
Svar
5
· Visningar
1 517
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Ni som haft oregelbundna blödningar i samband med insättande av hormonspiral, hur länge har dessa hållt i sig? Satt in min spiral i...
Svar
12
· Visningar
17 439
Senast: Piruette
·
Gravid - 1år Jag plussade igår morse (början av v 5) och jag har förvandlats till ett veritabelt värmekraftverk. Jag svettas bara jag rör mig här i...
Svar
11
· Visningar
1 725
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Någon mer som har detta? Jag är nu i vecka 32 (går in i 33 i morgon). Har svullnat en hel del, märks både på fingrar, handleder, men...
Svar
12
· Visningar
2 869
Senast: Luna10
·
S
Gravid - 1år Stilla min oro! Jag är i vecka 9 och ett par gånger har det varit typ som en liten blodprick i underkläderna. Verkligen inte mycket men...
Svar
12
· Visningar
2 601
Senast: Mitten
·
S
Gravid - 1år hej. hur tidigt kände ni av yrsel i eran graviditet? jag har varit yr till o från i ca 4 dagar, och mått illa till o från. men idag...
Svar
10
· Visningar
6 854
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år ... stoppa mig när jag bara rullar fram? Ailie har inte lärt sig krypa, men hon har insett att man kan ta sig fram på andra sätt...
Svar
7
· Visningar
1 252
Senast: Emro
·
Gravid - 1år Jag började ju skriva om vår samsovning i närhet och samsovning-tråden, men jag tänkte inte kapa den mer utan skriva här :). Elina har...
2
Svar
21
· Visningar
1 822
Senast: NeverEver
·
Småbarn Vad sjunger ni i så fall? Alltid samma visa vid läggdags tex?
2
Svar
29
· Visningar
2 671
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Sonen som går i 2:an kom hem idag och var jättearg, en kille i 6:an hade kallat honom kuksugare. Nu var han så duktig att han sket i...
Svar
15
· Visningar
1 537
Senast: ainasoja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama