Drömmer, sover dåligt...

Sv: Drömmer, sover dåligt...

Jag lider med dig :(

Jag förlorade tålamodet flera gånger under den jobbiga period vi just gått igenom. Skönt att vi är två så man kan bytas av. Som vuxen kan man inte vara på topp hela tiden, så tänker jag. Så försök att inte ha dåligt samvete för du mår inte bättre av det.

Det är ju olika perioder som de ska igenom och oftast varar de inte allt för länge, fast de är nog så jobbigt ändå!!

Orkar gör jag inte efter några dagar, utan sedan genomlider jag dem bara :cool:

Hjälper det att ta en promenad så han somnar i vagnen för att sedan flytta över honom till sängen?

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
565
Senast: Bufera
·
Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 903
Senast: G-uldlock
·
Småbarn Vi håller på bryta ihop lite halvt här hemma då vår snart 2 år gamla son sover så dåligt om natten alltför ofta. Handlar om att han...
Svar
12
· Visningar
1 488
Senast: cherie
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 383
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve