Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år När kan man testa sig med testet? Det står nåt om "ta det då du förväntar menstruation",men kan man bara testa sig då eller kan man...
Svar
6
· Visningar
1 020
Senast: Comfort
·
Gravid - 1år Hur gör ni gravida ryttare? Det börjar bli lite klurigt att sitta av hästen efter ridningen så här i v23 för magen är lite i vägen. Jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 675
Senast: Freyja_bus
·
B
Gravid - 1år Hej! Såg tråden om amerikanska namn, så jag tänkte att jag skulle vilja ha en massa urgamla Svenska Namn. Båda könen. Tycker att...
2 3
Svar
45
· Visningar
37 868
Senast: Sedna
·
Gravid - 1år Vad ligger era barn på i gymet? Har nu matta, stort överkast och 3 filtar som Isak ligger på. Men det blir inget bra. Vill ha nåt...
Svar
13
· Visningar
1 542
Senast: jerseyko
·
Småbarn När kan barn torka sig själva efter att ha varit på toa? Som jag minns det ropade man "färdig" tills man var åtminstone fem år nånting...
Svar
9
· Visningar
2 943
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Nån här inne som fått göra det? Vad sa de att födelsevikten skulle va, stämde det med vikten på bebis när den kom ut? Har fått göra 2...
Svar
19
· Visningar
3 750
Senast: annax
·
Gravid - 1år Min kusin har fått en liten son, hon är den första som fått barn av oss kusiner! Han är nu ca 1 månad och jag ska åka och hälsa på för...
Svar
11
· Visningar
1 024
Senast: Royal_724
·
F
Gravid - 1år jag och sambon har bestämt att inom max ett halvårs tid ta ut min p-stav och försöka få barn... det känns helt rätt för oss båda och jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 508
Senast: Smulu
·
N
  • Låst
Gravid - 1år när kände ni att ni va gravida? vilka va dom första symtomen?:)
Svar
10
· Visningar
1 526
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år När man använder åkpåse har man den även i liften då ?? Min son är nu 10 veckor och jag ska köpa en åkpåse senare till vintern , men...
Svar
8
· Visningar
3 215
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Vad gör dem om dagarna? Tänker framför allt efter skoltid då de kommer hem. Min sambo har två barn, och ett av dem bor här på all...
Svar
9
· Visningar
1 194
Senast: Eufemia
·
Gravid - 1år Så var det dags att köpa barnvagn och här kommer alltså ännu en barnvagnstråd :bump: Efter att ha letat oss igenom djungeln (en del...
Svar
0
· Visningar
1 122
Senast: bananna
·
V
Gravid - 1år Om två veckor hade jag tänkt gå ut för första gången. Nikki är ju nu 5 månader och jag börjar vara lite sugen på att gå ut och träffa...
Svar
17
· Visningar
2 492
Senast: Björk
·
Gravid - 1år En kollega sa till mig igår att hon trodde att jag kommer att föda vid nästa fullmåne, alltså 15.9. Är beräknad till 20.9. Hon jobbar...
Svar
5
· Visningar
1 402
Senast: Luna10
·
R
Gravid - 1år Tänkte fråga mig för lite här, då jag är av en viss uppfattning som helt plötsligt ifrågasattes när min gravida vän visade sig vara av...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
17 139
Gravid - 1år Kan inte förstå att jag har hår kvar på huvudet för jag tappar grymt mycket nu.. :cry: När jag tvättar håret är det som små tofsar jag...
Svar
17
· Visningar
2 628
Senast: domino
·
Övr. Barn Det är så många jag vill träffa! Skulle vara bra i slutet av månaden. Efter 25e iallafall! Helst Göteborg, men städer nära det är...
Svar
6
· Visningar
795
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Det här med "rätt tid" att skaffa barn, finns det? Känns som att alla diskuterar det rätta tillfället (ja även jag) men när är det då? I...
2
Svar
35
· Visningar
5 909
Senast: ÅDI
·
P
Småbarn Någon som har denna vagn? Jag är sådär nöjd med våran vagn och börjar bli lite sugen på denna. Jag ska kolla på den i butiken imorgon på...
Svar
9
· Visningar
3 558
Senast: Piffelina
·
Småbarn Det är vad jag sysslar med just nu, förutom att jobba en massa timmar varje dag.....:crazy: I tisdags började Eric på fritids i...
Svar
8
· Visningar
1 539
Senast: mosig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama