Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Sen i torsdags har min 6 åring haft feber som går upp till/över 40 grader emellanåt. Ont i magen och kan inte äta utan att få jätteknip...
Svar
1
· Visningar
1 045
Senast: marielen
·
Övr. Barn Jag vill höra era erfarenheter och tankar. Jag har ju själv inga barn (än) men är just nu nne i en fas då jag funderar på väldigt...
Svar
3
· Visningar
1 145
Senast: lillamy73
·
Gravid - 1år Jepp, nu har Rasmus kommit i seperationsfasen. Vaknade och var super ledsen igår och fick sova i våran säng, blev inte många timmars...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 124
Gravid - 1år Hört att de ska vara bra till små babysar med magknip Är de receptfria??
Svar
5
· Visningar
1 805
Senast: Nidorina
·
Övr. Barn Ja, det händer en hel del på den fronten :cool: Både soc. och bup är inblandade och mamman i fråga har förbjudit tonåringen att vara...
Svar
6
· Visningar
1 218
Senast: Kimz0r
·
Småbarn Nu är Elinas rum näääästan klart... lite lister och gardiner kvar bara :laugh:. Vi har målat, lagt golv, dragit el och byggt garderober...
2
Svar
22
· Visningar
2 228
Senast: Mitten
·
Småbarn Vad heter det dära bidraget man kan söka från kommunen som gör att föräldrar kan stanna hemma längre med sina barn ? Det är inte...
Svar
5
· Visningar
825
Senast: Mynta2
·
Småbarn Barns söta kommentarer. Vi tittade på invigningen av OS i fredags och när de olympiska ringarna stiger mot skyn så säjer dottern "Men...
2
Svar
24
· Visningar
2 674
Senast: Got2Be
·
Småbarn Som frågar antyder (:D); när har era barn fått flytta över från spjälsäng till vanlig säng utan spjälor? /snurpe
Svar
18
· Visningar
7 488
Senast: Kaaarin
·
Gravid - 1år Hej! Jag undrar om det är någon här som döpt sitt/sina barn efter amerikanska namn? Eller har ni några amerikanska namn som ni tycker...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
30 655
Senast: KisseNova
·
Gravid - 1år Alltså, pinsamt att fråga kanske, men vad GÖR man på öppna förskolan? Kan man gå dit alldeles ensam (alltså, ja, med bebis såklart, men...
2
Svar
27
· Visningar
3 124
Småbarn På vårt envisa lilla monster biter ingenting, men snart biter väl hundstackarn honom istället... Han är på allt. Är trotsig med ALLT...
2
Svar
21
· Visningar
4 203
Senast: Scilla
·
Småbarn Och jag håller på att bli tokig. För första gången i Sebastians 2 åriga liv, så sover han inte hela nätter. Det börjar bli en ohållbar...
Svar
15
· Visningar
1 526
Senast: mimmipigg
·
B
Gravid - 1år Kolla denhär länken, han vägde endast 718 gram när han föddes! Det är min systers pojk som är pappa! Önskar dom all all lycka...
Svar
4
· Visningar
1 127
Senast: BamsePlutt
·
Gravid - 1år Jag och min sambo var ute och åkte idag och diskuterade hurvida pengarna kommer räcka till att trimma bilen. "Vi kommer ju få lov att...
2
Svar
34
· Visningar
4 035
Senast: Mynta2
·
Gravid - 1år Om man har en helt "normal" graviditet helt utan problem osv, hur längejobbar man då? Har man någon gräns på att "2 veckor innan BF är...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 259
Senast: amalia
·
Gravid - 1år Har en del problem med foglossning. Får akupunktur en gång i veckan mot detta och har ett stödbälte eller vad det heter. Tycker att jag...
Svar
19
· Visningar
2 819
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Vi har varit på ultraljud och fått reda på att det blir en pojke :bump: . Så grubblar vi på pojknamn och jag har kollat lite på några...
2
Svar
37
· Visningar
3 715
Gravid - 1år jag fick antagningsbesked idag att jag kom in på skolan o ska börja plugga på måndag men jag är grav i v9. BF till slutet på mars. någon...
Svar
5
· Visningar
1 087
Senast: millus
·
Övr. Barn eller brist på:D var inne på skopunktens site och kollade lite vad de hade, kollade åt sonen som har typ 35 i strl (vet inte helt...
Svar
1
· Visningar
776
Senast: Mammas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama