Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
Har varit anonym Buke läsare under en längre tiden, men börjar nu känna mig desperat och behöver lite råd och passar därför på att stiga...
Gravid - 1år
Jag har nu gått ner till min vikt innan graviditeten. Men jag kommer inte i min gamla byxor. Jag är alltså bredare över höften. Jag har...
Gravid - 1år
Funderar, funderar och funderar på det här med när man låter bebisen sova i eget rum. De allra flesta verkar inte vilja låta dem sova i...
Gravid - 1år
Skulle haft min mens förra veckan, när är det läge att göra ett gravtest? Tänkte att kan hända att den kommer veckan där på.. men nejdå...
Gravid - 1år
Ni som har spädbarn hur ser era dagliga rutiner ut ungefär från morgon till kväll .
Och hur mkt aktivering behöver de små liven?Min son...
Gravid - 1år
Jag har börjat fundera på det här med ålder. Det är ingenting som bekymrat mig förut särskilt mycket, men nu när jag är gravid med mitt...
Hästnyheter Sorry, ridsport är inte för alla.
Den största orsaken är pengar.
Det är få som har råd med egen häst.
Även ridlektioner kostar ganska så...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.