Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Min kompis fick barn nu i veckan, och på det BB hon var, så suger dom inte ren ungen från fostervatten, utan där får ungen spy upp det...
Svar
7
· Visningar
1 199
Senast: Mli
·
F
Övr. Barn Vet inte riktigt vart jag ska skriva denna tråd, men då vi har barn får det väl bli här :angel: Idag började sambon tjafsa med mig om...
2
Svar
24
· Visningar
2 683
S
Övr. Barn Undrar lite vart går gränsen mellan smal o mager hos barn? Jag tycker smal är när man ser ett välmående ban lite lagom runda armar o ben...
2
Svar
29
· Visningar
8 175
Senast: paradiset
·
Gravid - 1år Hej! Jag går in i v 19 imorgon och har sen några veckor tillbaka haft besvär när jag legat på rygg en längre stund. Det känns som att...
Svar
3
· Visningar
936
Småbarn I morse så blev Jonas lite arg tror jag. Han satt någonstans och tjattrade argt, hittade honom vid tvättmaskinen. När han fick syn på...
Svar
2
· Visningar
1 167
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Är det någon här som kör med Tassmetoden? Eller har gjort för den delen? Vad gör man med ett barn som tycker det är skitkul att få...
2
Svar
23
· Visningar
3 207
Senast: Mirre
·
Småbarn Min underbara lilla prinsessa har slutat att prata...och börjat gnälla, hela tiden. Allting som ska framföras kommer iform av ett...
Svar
5
· Visningar
1 101
Senast: mik
·
G
Gravid - 1år Har varit anonym Buke läsare under en längre tiden, men börjar nu känna mig desperat och behöver lite råd och passar därför på att stiga...
Svar
11
· Visningar
3 844
Gravid - 1år Åh, jag har sådan beslutsångest nu...inser ju att bara jag kan bestämma hur jag ska göra, bara jag som känner mig egen kropp och kan...
Svar
11
· Visningar
1 406
Senast: vindvissla
·
P
Gravid - 1år Jag har nu gått ner till min vikt innan graviditeten. Men jag kommer inte i min gamla byxor. Jag är alltså bredare över höften. Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
7 314
·
J
Gravid - 1år Funderar, funderar och funderar på det här med när man låter bebisen sova i eget rum. De allra flesta verkar inte vilja låta dem sova i...
Svar
19
· Visningar
2 024
Senast: Carolus
·
Gravid - 1år Funderade igår tillsammans med sambon på hur länge barnet ligger ner i vagnen, och när man ska börja använda sittdelen? Förstår ju att...
Svar
19
· Visningar
1 364
·
Gravid - 1år Skulle haft min mens förra veckan, när är det läge att göra ett gravtest? Tänkte att kan hända att den kommer veckan där på.. men nejdå...
Svar
4
· Visningar
817
·
Gravid - 1år Var till "stan" igår, kombinerad möte-och-träffa-kompis-tur... När vi mötat oss klart så tyckte kompis att vi skulle kolla på...
Svar
19
· Visningar
1 356
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år ...gör mig galen. Mår riktigt riktigt bra. Har i princip sedan jag plussade varit sjukt harmonisk och bara mått tokbra. Men de sista...
Svar
9
· Visningar
2 043
·
Övr. Barn Som jag skrev i förra tråden nag sonens pappa så har han sagt upp umgänget med sonen (han skall dyka upp när sonen är 12 heter det och...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 746
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Ni som har spädbarn hur ser era dagliga rutiner ut ungefär från morgon till kväll . Och hur mkt aktivering behöver de små liven?Min son...
Svar
11
· Visningar
2 308
·
Gravid - 1år Jag har börjat fundera på det här med ålder. Det är ingenting som bekymrat mig förut särskilt mycket, men nu när jag är gravid med mitt...
2
Svar
29
· Visningar
6 692
Senast: jerseyko
·
J
Övr. Barn Lite knäpp fråga men, men.. Blir lite trött på min sambos föräldrar.. Själva grejen är att om dom inte får träffa vårt barn minst två...
2
Svar
22
· Visningar
7 723
Senast: Sar
·
Övr. Barn är hon på riktigt? Såg ett avsnitt igår om en stackars kille som hade en hemsk mamma. Då kommer robin och sätter sig bredvid killen och...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 936
Senast: walles_fis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar