Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Vad klassas som ouppfostrade barn enligt er? Vad är det som gör att vissa blir så? Har föräldrarna verkligen så svårt att uppfostra...
Svar
12
· Visningar
1 839
Senast: movi
·
Gravid - 1år Usch, nu har jag fått nog. :mad: Hade BF i torsdags och i måndags falskt alarm. Inget vatten har gått, men jag har ändå kraftig värk...
2
Svar
35
· Visningar
2 432
Småbarn Nu kastar jag in handduken och lägger mig ner och dör ett tag:crazy:. Jag är så trött... har en underbar dotter som om ett par dagar...
2
Svar
30
· Visningar
2 379
Senast: Lupino
·
S
Gravid - 1år Hur fortsatte/ började ni träna när ni blev gravida? Är det når speciellt man ska tänka på? Alla tips mottages :)
2
Svar
24
· Visningar
2 356
Senast: Luna10
·
Gravid - 1år själv har jag blivit jättesugen på citronfil med brutna digestivekex i :love: mentos lakris är inte helt fel heller i tid o otid:D
2 3
Svar
49
· Visningar
4 474
Senast: tinissen
·
P
Gravid - 1år Hur sjutton får man ut den? Ja, inte på mig alltså :p utan på min dotter på 3,5 månad. Det är ju inte så att hon gärna öppnar ögonlocken...
Svar
16
· Visningar
8 341
Senast: Mammas
·
F
  • Låst
Gravid - 1år hur gammal var du när du fick ditt första barn? var det planerat? hur länge hade du och pappan varit tillsammans? lite nyfiken på...
Svar
10
· Visningar
1 179
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Vart kan man hitta om det finns aktivitet för en 3,5 årig kille ? Eller är han för ung för att få gå på aktiviteter på fritiden, dans...
Svar
9
· Visningar
1 450
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Känns bara som att jag måste få skriva av mig och få höra lite erfarenheter från andra mammor. Min son är nu 6 veckor, från början...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 407
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Kan man ge det? Han har inte fått nåt sånt alls ännu, men tror att han skulle gilla det. Några särskilda som är bra, och några man...
Svar
17
· Visningar
5 056
Senast: Aningsfull
·
F
Gravid - 1år Hej alla kloka buke-mammor (och pappor om ni finns här;)) Min första tråd här på förälder-forumet, känns nästan heligt, som en stor...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: Fidelin
·
Gravid - 1år Någon här som har barn med nattskräck? I natt fick min yngste ett sådant anfall, han har aldrig haft något innan. Han gallskrek...
2
Svar
20
· Visningar
2 568
Senast: Blixtra
·
Övr. Barn Läs krönikan För en gångs skull en såndär krönika som jag applåderar (har lie svårt för krönikörer rent generellt). Lite...
2
Svar
28
· Visningar
3 821
Senast: Litenvit
·
B
Övr. Barn En kompis till mig som Mår väldigt dåligt då han inte får träffa sin tre åriga son för mamman! Mamman har helt plötsligt utan...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 759
Senast: jojjogalopp
·
Övr. Barn Jag har nyss varit på semester och är förbluffad. vi var på kolmården, där stog vi i kö till delfinariet en pappa höll sin unge i...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 933
Senast: KisseNova
·
Småbarn Såg tråden om reggio Emilo och tänkte att det kanske finns någon här inne med erfarenhet av naturförskolor. Min dotter börjar på en...
Svar
7
· Visningar
1 282
Senast: yodi
·
Gravid - 1år Hej! Jag och min man har blivit bjudna på en resa till Thailand av mina svärföräldrar! Problemet är bara att jag kommer att vara i v...
2
Svar
26
· Visningar
5 874
Senast: Luna10
·
Småbarn Vår lilla dotter som fyller 2 i september har nu haft hög feber i snart 2½ dygn - och då menar jag hög feber, nyss innan hon somnade...
Svar
5
· Visningar
1 150
Senast: vippan
·
Gravid - 1år I dag skulle jag springa in på apoteket fram å tillbaka. Sambon väntade utanför med dottern i vagnen. När jag står där inne hör jag...
Svar
9
· Visningar
1 359
Senast: vippan
·
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article2961151.ab Ska man skratta eller gråta? Vad ÄR det för folk som köper in varor på ellos?
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 095
Senast: Pansi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30