Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Vad har ni för erfarenheter av det? bra eller/och dåligt? Min son ska börja på en sån avdelning fick jag reda på nu!
Svar
6
· Visningar
2 720
Senast: Allimac76
·
Gravid - 1år *slår mig på bröstet* STOLT! Loke går nu! :p Min "lilla" pojke har kommit på hur man går de senaste dagarna och nu kan han gå...
Svar
9
· Visningar
928
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Ringde idag till MVC för att boka tid för inskrivning och tänkte på en sak... Förra gången jag var där så var bland det första de...
Svar
18
· Visningar
1 614
Senast: Brandgul
·
P
Övr. Barn Sonen ska börja på gymnasiet i Åre :bump::cry: och själva bor vi i Stockholmsområdet. Vet någon om det finns något mer bidrag man kan...
Svar
7
· Visningar
1 195
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Imorse var det första kollen sedan inskrivningen, är i vecka 25 nu. Blodsockervärdet var skyhögt sa hon, jag har 11. Vid inskrivningen...
2
Svar
21
· Visningar
2 330
Gravid - 1år Är det någon som har klinkers i huset samtidigt som små barn ska lära sej gå? Vi kommer ha klinkers i hela huset och Sams huvud är ju så...
Svar
13
· Visningar
1 339
Senast: mino
·
Övr. Barn Jag höll på att få ett galet anfall för en timme sen. En granne skulle skjutsa barnen till badet och hon höll på att sätta min 6-åring...
Svar
9
· Visningar
1 310
Senast: alazzi
·
Gravid - 1år Hur länge har era barn behållt snuttefilten? Eller motsvarande grej, gosedjur som bara måste finnas när man ska sova, ni vet. Om...
2
Svar
24
· Visningar
2 439
Senast: Lupin
·
B
Gravid - 1år Alltså hur lång tid ska det gå innan man ska börja bli bekymmrad för om man kan bli gravid? Jag och min sambo har försökt/ haft sex...
Svar
12
· Visningar
2 613
Senast: tictac
·
S
  • Låst
Småbarn Vet nån vart man kan hitta ridkläder i mindre storlekar? Behöver ridkläder i storlekarma 98 resp 104 (+ 26/27 i stövlar), men det verkar...
Svar
7
· Visningar
2 806
Senast: LiselotteA
·
F
Gravid - 1år Hade en tråd för nån månad sen om min dotter som vägrade äta ersättning. Var då i en jobbig växtperiod och hungrig hela tiden, efter...
Svar
14
· Visningar
1 342
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Hej! Mina dagar håller på att ta slut, och sambon vill vara hemma med Arvid, vilket jag är jätteglad över! (Han har alla sina dagar...
Svar
4
· Visningar
2 424
Senast: jerseyko
·
N
Småbarn Hejsan! Min dotter är 5½ år. Dom senaste två månaderna så har hon haft hög feber samt ont i halsen som kan tyda på halsfluss. Första...
Svar
1
· Visningar
1 228
Senast: mimmipigg
·
Övr. Barn Jahopp nu är det dags igen. Sonen är hos pappa,efter ännu mer hot per sms både från honom och hans flickvän som att jag borde dö,att...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 540
Senast: lingonben
·
C
Gravid - 1år Hur skötte ni ert snitt efter att ha dragit bort plastfilmen? Jag drog det idag, skulle gjort det igår men var/är hysteriskt rädd för...
2
Svar
21
· Visningar
8 850
Senast: annax
·
Gravid - 1år Jag blir så trött! Varför finns det inga roliga mammakläder? Nu har jag blivit tjock, så då ska jag vira in mig i en sopsäck! Nåja...
Svar
12
· Visningar
1 829
Senast: Mammas
·
B
Gravid - 1år Hej Alla! Jag känner mig så lycklig! Efter att i alla år, aldrig någonsin ha varit intresserad av att skaffa barn, (och faktiskt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 702
Senast: Mitten
·
T
Svar
51
· Visningar
4 209
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Ja idag har jag BF o inget verkar vara på gång... Igår på kvällen så fick jag flimmer o blixtar framför ögonen (i ca 1½ timme) +...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 447
Senast: Ella-82
·
M
Gravid - 1år Urk o blä! Var så glad i början att jag inte mådde illa (är i v 10 nu) men för ca 1,5 vecka sedan började det, men inte på morgonen...
Svar
3
· Visningar
1 294
Senast: Hera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama