Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

J
Gravid - 1år Jag driver ett mindre försäljningsstall och är nu gravid :) Jätteroligt såklart! Dock undrar jag hur snabbt efteråt ni red igen? Har...
Svar
11
· Visningar
1 222
Senast: TheOne
·
H
Gravid - 1år Brukar det inte vara en sån med när man köper vagnen? :confused: Håller på och fixar det sista nu innan bebis kommer och blev lite...
Svar
7
· Visningar
1 455
Senast: TheOne
·
E
Gravid - 1år Som rubriken antyder är jag helt oplanerat gravid. Har två barn på 3 och 4 år. 4 åringen blev till med hjälp av IVF. 3 åringen blev jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 949
M
Övr. Barn Ja, alltså nattliga drömmar...hur gör ni med de? Frågar ni era barn vad de drömmer? Eller säger ni att "det är bara trams"? Jag blev...
Svar
5
· Visningar
989
Senast: Allimac76
·
Gravid - 1år Eh jaha? Har jag? åfan det har jag inte märkt.:crazy: Fick den fina kommentaren igår. Vi hade främmande och B tyckte då att vi...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 405
Senast: Allimac76
·
Småbarn Efter att ha smält chocken över att det redan gått ett helt år sedan bananabambi fick sin Alvin börjar jag inse vilken dålig koll jag...
Svar
18
· Visningar
1 337
Senast: miss_kala
·
Gravid - 1år Om 2 timmar och 20 minuter ska vi få se våran lilla bebis, och förhoppningsvis få veta om det är en liten pojke eller flicka:bump...
Svar
19
· Visningar
1 286
Senast: vindvissla
·
D
Gravid - 1år Jag äter p-piller och missade två piller i början av kartan men hade då inte sex på 1,5 v och då ska det ju vara lugnt. Men det var det...
2
Svar
30
· Visningar
2 544
Senast: Giganten
·
Gravid - 1år Min son är 6 veckor och äter ersättning samt bröstmjölk på flaska som jag pumpar ur, tyvärr blir det största delen ersättning. Nu till...
Svar
9
· Visningar
1 063
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Jag funderar på om det kan vara ärftligt att gå över tiden..? Min mamma gick över 3 veckor med mig :angel: och ca 2 med min syster...
Svar
10
· Visningar
1 844
Senast: vansinnet
·
Gravid - 1år nu har jag efter flera månaders tragglande gett upp gröten på morgonen. Han tycker helt enkelt inte att det är gott! Vad ger man...
2
Svar
29
· Visningar
2 096
Senast: Sar
·
T
Gravid - 1år När började era bröst att ömma? Alltså efter det att ni blev gravida. Och hur länge höll det i sig?
2
Svar
26
· Visningar
19 672
Senast: Tarzzan
·
M
Gravid - 1år Hur sjutton får jag tag i mödravården/barnmorskan??? Är i vecka 9 nu och det känns som att de är tid att boka inskrivning...
Svar
7
· Visningar
1 138
Senast: Miss_Fine
·
Gravid - 1år Efter missfallet i februari har vi försökt och försökt, har lyckats bli skengravid - men testen har inte hållit med mig :mad:. Den här...
Svar
17
· Visningar
1 274
Gravid - 1år Håller som bekant på att räkna på förädradagarna... Får inte riktigt det att gå ihop sig så att jag kan vara hemma så länge som jag...
Svar
13
· Visningar
1 327
Senast: oz_joj
·
B
Gravid - 1år Ni som fött barn visar ofta bilder hur era magar ser ut efteråt. Men jag funderade över det här med snitt... hur stora blir era ärr...
Svar
9
· Visningar
1 496
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Finns de??? I så fall var min sons ängel som tur var i tjänst igår när han kraschade med sin motorcykel. Hojen är skrot, men ungen är...
Svar
8
· Visningar
1 104
Senast: Mirac_
·
Gravid - 1år Har köpt ett sniglar skötbord från ikea och såg på ett familjeforum att många har "pimpat" just det skötbordet. Så självklart ska även...
Svar
5
· Visningar
2 728
Senast: amalia
·
Gravid - 1år Ni med häst/hästar. Har funderat på hur jag ska hinna med både barn och 2 hästar... Nu har jag många dumma frågor!!! :confused: Har ni...
2
Svar
25
· Visningar
2 634
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år Har totalt glömt bort att ansöka om föräldrarpenning så jag lär väl inte få någon ersättning på utsatt datum:crazy: Har ny dator och...
Svar
6
· Visningar
1 019
Senast: fiaskurken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack 17