Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Kan man ge det? Han har inte fått nåt sånt alls ännu, men tror att han skulle gilla det. Några särskilda som är bra, och några man...
Svar
17
· Visningar
5 068
Senast: Aningsfull
·
F
Gravid - 1år Hej alla kloka buke-mammor (och pappor om ni finns här;)) Min första tråd här på förälder-forumet, känns nästan heligt, som en stor...
Svar
6
· Visningar
957
Senast: Fidelin
·
Gravid - 1år Någon här som har barn med nattskräck? I natt fick min yngste ett sådant anfall, han har aldrig haft något innan. Han gallskrek... 2
Svar
20
· Visningar
2 577
Senast: Blixtra
·
Övr. Barn Läs krönikan För en gångs skull en såndär krönika som jag applåderar (har lie svårt för krönikörer rent generellt). Lite... 2
Svar
28
· Visningar
3 831
Senast: Litenvit
·
B
Övr. Barn En kompis till mig som Mår väldigt dåligt då han inte får träffa sin tre åriga son för mamman! Mamman har helt plötsligt utan... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 776
Senast: jojjogalopp
·
Övr. Barn Jag har nyss varit på semester och är förbluffad. vi var på kolmården, där stog vi i kö till delfinariet en pappa höll sin unge i... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 940
Senast: KisseNova
·
Småbarn Såg tråden om reggio Emilo och tänkte att det kanske finns någon här inne med erfarenhet av naturförskolor. Min dotter börjar på en...
Svar
7
· Visningar
1 285
Senast: yodi
·
Gravid - 1år Hej! Jag och min man har blivit bjudna på en resa till Thailand av mina svärföräldrar! Problemet är bara att jag kommer att vara i v... 2
Svar
26
· Visningar
5 880
Senast: Luna10
·
Småbarn Vår lilla dotter som fyller 2 i september har nu haft hög feber i snart 2½ dygn - och då menar jag hög feber, nyss innan hon somnade...
Svar
5
· Visningar
1 153
Senast: vippan
·
Gravid - 1år I dag skulle jag springa in på apoteket fram å tillbaka. Sambon väntade utanför med dottern i vagnen. När jag står där inne hör jag...
Svar
9
· Visningar
1 359
Senast: vippan
·
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article2961151.ab Ska man skratta eller gråta? Vad ÄR det för folk som köper in varor på ellos? 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 095
Senast: Pansi
·
Småbarn Vad har ni för erfarenheter av det? bra eller/och dåligt? Min son ska börja på en sån avdelning fick jag reda på nu!
Svar
6
· Visningar
2 720
Senast: Allimac76
·
Gravid - 1år *slår mig på bröstet* STOLT! Loke går nu! :p Min "lilla" pojke har kommit på hur man går de senaste dagarna och nu kan han gå...
Svar
9
· Visningar
930
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Ringde idag till MVC för att boka tid för inskrivning och tänkte på en sak... Förra gången jag var där så var bland det första de...
Svar
18
· Visningar
1 619
Senast: Brandgul
·
P
Övr. Barn Sonen ska börja på gymnasiet i Åre :bump::cry: och själva bor vi i Stockholmsområdet. Vet någon om det finns något mer bidrag man kan...
Svar
7
· Visningar
1 199
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Imorse var det första kollen sedan inskrivningen, är i vecka 25 nu. Blodsockervärdet var skyhögt sa hon, jag har 11. Vid inskrivningen... 2
Svar
21
· Visningar
2 333
Gravid - 1år Är det någon som har klinkers i huset samtidigt som små barn ska lära sej gå? Vi kommer ha klinkers i hela huset och Sams huvud är ju så...
Svar
13
· Visningar
1 350
Senast: mino
·
Övr. Barn Jag höll på att få ett galet anfall för en timme sen. En granne skulle skjutsa barnen till badet och hon höll på att sätta min 6-åring...
Svar
9
· Visningar
1 310
Senast: alazzi
·
Gravid - 1år Hur länge har era barn behållt snuttefilten? Eller motsvarande grej, gosedjur som bara måste finnas när man ska sova, ni vet. Om... 2
Svar
24
· Visningar
2 462
Senast: Lupin
·
B
Gravid - 1år Alltså hur lång tid ska det gå innan man ska börja bli bekymmrad för om man kan bli gravid? Jag och min sambo har försökt/ haft sex...
Svar
12
· Visningar
2 614
Senast: tictac
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka