Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Varför görs skötbord så korta ? Tex Ikeas sniglar, 72 cm lång...det har ju våran 7 månaders vuxit ur. Varför görs inte skötbord som en...
Svar
3
· Visningar
958
Gravid - 1år Oj, vad stolt jag blev över min lilla Emil idag. Han är lite drygt 9 månader nu. Idag när vi var hos morfar (min pappa) och hälsade på...
2
Svar
26
· Visningar
2 027
Småbarn Idag har vi varit på bvc för kontroll, min lille kille skötte sig så bra! Först röjde han järnet i väntrummet, lekte med jättelego och...
2
Svar
27
· Visningar
2 147
Senast: nevin
·
Gravid - 1år Ja något ska man tydligen straffas med för att man haft det lätt hittills under graviditeten. :p Har fått ett åderbråck på vaden...
Svar
8
· Visningar
2 686
Gravid - 1år En vecka över tiden Efter 22 timmar med regelbundna värkar var tredje minut, 6 timmar med krystvärkar och hot om kejsarsnitt kom...
Svar
17
· Visningar
1 082
Senast: valentino-95
·
Gravid - 1år Tänkte kila in här och skvallra om att Mindra just nu är på BB och förhoppningsvis ser till att sveriges befolkning ökar med två små...
Svar
15
· Visningar
1 404
O
Gravid - 1år När kan man få en sk nidblödning? Jag har gått en vecka över tiden sen min mens skulle komma, igår lördag när jag gick på toa trodde...
Svar
4
· Visningar
7 680
Senast: oresonlig
·
Gravid - 1år HAr BF idag och har varit hos barnmorskan. Jag var innan helgen groteskt svullen och hade sån magknip att jag mest bara låg. Igår och...
2
Svar
22
· Visningar
5 696
Senast: Brisa
·
Gravid - 1år :banana::banana: Idag blev jag farmor till en liten tjej på 2024gr.:banana: Denna lilla var planerad till 25 augusti, men eftersom...
2
Svar
21
· Visningar
2 047
Senast: pippilotta
·
C
Gravid - 1år Man MÅSTE vara frisk för att orka vara sjuk, som jag sagt innan och som nån smarting myntade i tidernas begynnelse.. Samtal som...
Svar
6
· Visningar
1 157
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år Hur har ni valt att göra efter förlossningen? Stanna kvar så länge man kan/får på BB eller åka hem nästan direkt? Hur länge brukar man...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 601
Senast: NeverEver
·
S
Småbarn Hjälp, vad gör jag nu?? Min snart 1-årige son har diabetes:cry:..efter två veckor på sjukhus e vi nu hemma...ständiga...
Svar
2
· Visningar
1 081
Senast: settan
·
M
Gravid - 1år Börjar bli orolig nu, är i vecka åtta och har böprjat blöda. Inte mycke men de har blivit en liten fläck i trosorna inatt annars e de...
Svar
7
· Visningar
1 513
Senast: saltahajen
·
Gravid - 1år Visst finns det en hemsida som kan hjälpa en att hålla reda på sammandragningar? Till sammandragningar räknas då även det tryck mot...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Jag undrar om det är farligt och färga håret när man är gravid, är i 8 månaden nu. Är sugen på att färga håret, för min naturliga...
Svar
6
· Visningar
2 486
Senast: cowgirl81
·
Gravid - 1år Är det någon annan som läst boken? Jag kunde inte låta bli att reta mig på hur hon förminskade pappans roll "hur många killar skulle...
2
Svar
24
· Visningar
2 974
Senast: Allimac76
·
M
Gravid - 1år Min kropp fungerar inte som den ska just nu. I två veckor har jag mått illa, varit trött, ömmade och större bröst, och har ont i magen...
Svar
3
· Visningar
1 388
Senast: Mumsmums
·
Gravid - 1år Idag har vi impulsköpt en ny vagn till Elivia. Det enda vi var överens om innan vagnen inhandlades var att den inte skulle vara rosa...
Svar
13
· Visningar
1 176
Senast: JumpForMyLove
·
M
Gravid - 1år Har blivit erbjuden en Emmaljunga city cross inköpt januari 2008 för 5000:-. Det är inte med några speciella tillbehör med. Är inte det...
Svar
10
· Visningar
999
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Lång historia kort. Jag och min dotters pappa separerade i mars, pga flera skäl men huvudsakligen för att han visade sig vara en riktig...
2
Svar
32
· Visningar
2 710
Senast: amkm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?