Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Såna här frågor brukar jag tycka är pinsamt att ställa men nu kör jag på och frågar :D Normalt så har jag precis 28 dagars menscykel...
Svar
3
· Visningar
970
Senast: Lupino
·
T
Gravid - 1år Har frågat hur mycket ni gick upp i vikt under grav. och nu vill jag veta hur många stl. era bröst växte:laugh: Jag har b och c kupa...
2
Svar
31
· Visningar
6 892
Senast: ika77
·
Småbarn Har idag fått beskedet att vår lille pojk har dystrofia myotonica som han fått efter sin farmor (fosterbarn). Det står i brevet som...
Svar
15
· Visningar
1 768
Småbarn Skulle ni lämna en tvååring och en fyraåring själva utan tillsyn på en stor studsmatta?
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 178
Senast: mumrikan
·
Övr. Barn Tänkte att vi kunde ha en barn och djur bildtråd. Så här kan alla lägga upp sina bilder på sina barn och djur! :) Här kommer Arvid...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 616
Senast: Gullan86
·
M
Gravid - 1år Vad tycker ni är bäst mjuk- eller hårdlift till vagnen?? För- och nackdelar.
Svar
14
· Visningar
4 631
Senast: Gerbillus
·
Gravid - 1år ALla regler om hyfs suddas tydligen bort då man är gravid! "NOrmala" människor säger - OJ Vilken STOR Mage! DEt måste vara två!(RIght...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 822
Senast: Jozze
·
Småbarn Ja fy och usch vilken hemsk mamma jag är :eek: Jag gick ut på bron för att få vara ifred från min älskvärda lilla 4-åring då jag...
Svar
5
· Visningar
1 230
Senast: millus
·
Gravid - 1år Någon mer här med ett barn som vägrar äta ur flaska? Någon som fått en flaskvägrare att börja ta flaska? Hur gick ni till väga? Hos...
Svar
12
· Visningar
5 846
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år Är det någon som vet nånstans på internet där man kan beställa en egen t-shirt passande gravida med eget tryck? :confused: Finns ju...
Svar
6
· Visningar
2 712
Senast: Stefffie
·
S
Gravid - 1år Nu sitter jag här med hakan nere vid knäna! Något som jag inte trodde skulle vara möjligt blev visst möjligt! :confused: Måste få skriva...
Svar
10
· Visningar
2 392
Senast: doglover
·
Övr. Barn Jag bor ihop med min 7 år äldre kille, som har en 6 årig son sen ett tidigare förhållande (som tog slut för ett år sedan). Vi har sonen...
Svar
9
· Visningar
973
Senast: Ferrari
·
B
Övr. Barn Har ju skrivit här en del om min dotter som haft det besvärligt till och från och en hel del kontakt med BUP. Nu mår hon ju mycket...
Svar
6
· Visningar
1 358
Senast: Ramona
·
J
Övr. Barn Idag fick jag veta att min dotter 12 år gammal, va den enda som inte va bjuden på en klasskompis födelsedagskallas av tjejerna. Hon...
Svar
3
· Visningar
1 043
Senast: Tora
·
M
Gravid - 1år Kan någon berätta vad det är för fördelar och nackdelar med deras vagnar!?
Svar
8
· Visningar
4 073
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Mer än en månad för tidigt ville min systerdotter komma ut!!! Syrran ligger på bb nu och lillasyster Fot är heeelt hysterisk hemma i...
Svar
5
· Visningar
842
Senast: Fossing
·
H
Gravid - 1år Vad tycker ni? Bu eller bä?
Svar
17
· Visningar
1 329
Senast: mosig
·
Småbarn Att förklara döden för barn är inte det lättaste man kan göra i sitt liv. När pojkarnas pappa dog sa jag till dem med detsamma att han...
2
Svar
25
· Visningar
3 430
Senast: FrontLine_
·
Gravid - 1år Usch, vad jag känner mig besviken.. Eller besviken är kanske fel ord, jag har ju trots allt fått en underbar dotter, men det är så...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 566
Senast: FrontLine_
·
C
Gravid - 1år Dagen innan ska man ju infinna sig och spendera hela dagen på sjukhuset. Min undran är vad som sker den dagen? Denna gången ska jag...
Svar
18
· Visningar
2 642
Senast: Mammadutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama