Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Småbarn innan jag blev gravid vägde jag ca 57kg, nu 1 1/2år efter förlossningen väger jag ca 65kg, jag tränar ca 2g i veckan ,har ett väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 099
Senast: Basilika
·
Gravid - 1år Misstänker att jag har en slags trötthet. Går inte att beskriva, men även fastän ja sover lite mer så är jag ändå trött? Och innan så...
Svar
7
· Visningar
872
Senast: doglover
·
S
Gravid - 1år Hej jag är en tjej på 18 år. Jag har precis fått reda på att jag är gravid:eek::), och vet inte om jag ska vara glad eller ledsen det...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 222
Senast: YlvaG
·
R
Gravid - 1år Eller... Det började göra ont redan kl 18 idag. Värkar med mellan 4 och 6 minuters mellanrum. Nu har de börjar lugna ner sig igen till 6...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 981
Gravid - 1år Har haft en molande värk i ryggen sen i går kväll, men det sitter ganska högt upp i ryggen:confused: Det stramar och trycker på neråt...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: KING88
·
T
Gravid - 1år I torsdags fick jag mensvärk. Började blöda lite på kvällen men inte mycket. Likadant på fredagen. Till lördagen hade det skutat helt...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: Tessa P
·
Småbarn HJÄLP! Vi är i Skåne (Hässleholm) och hade planer på att åka ner till Falsterbo i morgon (fredag). Dock är vädret inte så vänligt mot...
Svar
6
· Visningar
1 676
Senast: golit
·
Övr. Barn Frågar åt min kompis... Hon och hennes sambo har rätt så nyligen köpt ett hus ute på landet,med stora renoveringsbehov,och nu har dom så...
Svar
6
· Visningar
1 192
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Kan det vara så illa? Ibland undrar man, speciellt när han, den lille sonen, bajsar kladdigt alt. löst som nästintill inte går att få...
Svar
4
· Visningar
1 202
Senast: Kikki84
·
Gravid - 1år när började ni ana att ni var gravida o vilka symtom var era första?? nyfiken* :)
Svar
16
· Visningar
8 198
Senast: MaRomer
·
Gravid - 1år Hej jag undrar om det kan vara farligt om katten vill sova hos bebis. Ska ha barn i September och min ena katt vill gärna ligga i...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
9 609
Senast: cowgirl81
·
Småbarn Vilka ska dit? Blir första gången för Loke och han får åka hela 7 åkattraktioner enligt deras hemsida :D. Synd bara att det har...
2
Svar
21
· Visningar
2 307
Senast: marieka
·
Gravid - 1år Å vad jag börjar bli nervös här hemma! Min syster ska få sitt första barn. Värkarna började så smått i går vid 15-tiden. Hon blev inlagd...
Svar
3
· Visningar
708
·
Småbarn Ville bara skriva och berätta om en underbar stund ikväll..: Dottern, 6 år, ville rida på shettisen, också 6 år... Vi lekte ridskola i...
Svar
4
· Visningar
957
·
F
Gravid - 1år Någon som har använt/använder det under sin graviditet? Jag har hört att havandeskapsolja ska vara bra för att motverka bristningar och...
2
Svar
30
· Visningar
2 580
·
Gravid - 1år Ja, det förskräckliga matmonstret har börjat med matvägran! Jag tror inte att han martvägrar när det gäller köpt babymat, men...
Svar
11
· Visningar
1 033
Senast: doglover
·
H
Övr. Barn det är så här att jag har problem med min granne. vi var kompisar innan men sen hände en sak och nu har hon visat sitt rätta jag...
Svar
14
· Visningar
1 666
Senast: Kallebus
·
Gravid - 1år Ja, som frågan lyder, när åt era barn helt själva? Och vid vilken ålder fick dom börja träna på att äta själva? Varje måltid eller bara...
2
Svar
26
· Visningar
2 101
·
A
Övr. Barn Jag vet inte vad jag ska göra. Sonen går på gymnasiet. Jag går upp varje morgon tidigt tidigt för att kunna hinna göra allt jag ska...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
15 958
Senast: Pansi
·
Övr. Barn Nu har dottern åkt på vattkoppor. Var förberedda på det hela eftersom hennes kusiner hade det för snart 2 veckor sedan och vi var där...
Svar
12
· Visningar
4 065
Senast: LitenIsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama