Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

N
Gravid - 1år Chockad, förvånad, överlycklig, gråter och alla känslor rusar genom kroppen! Jag skulle inte kunna bli gravid, den älskade är inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 740
Senast: Björk
·
D
Gravid - 1år Det första min mamma sa till mej när jag berättade att jag var med barn var: -Jaha kan du inte ha hästarna kvar då. Hon tycker inte om...
2
Svar
26
· Visningar
2 160
Senast: Gerbillus
·
J
Gravid - 1år Måste bara skryta med vår body vi fick av soldatforumet och som hon växt i nu :D
Svar
5
· Visningar
1 184
Senast: valentino-95
·
Gravid - 1år Diarre´och hög feber är det här idag. Kan inte tänka mig att han ätit nåt olämpligt, och vad kommer då febern ifrån:confused: frågan var...
Svar
7
· Visningar
1 041
Senast: fiaskurken
·
Gravid - 1år När började ni låta barnen sova på mage? Sam tumlar ju runt själv och sover gärna med ansiktet rakt ner i kudden. Han andas lugnt och...
2
Svar
34
· Visningar
2 982
Senast: vindvissla
·
K
Gravid - 1år Jag har gått in i vecka 12 idag (tror jag) och jag funderar... Jag har mått illa, inte så att jag kräkts massor utan mer så att jag...
Svar
3
· Visningar
793
Senast: Kabelsko
·
M
Gravid - 1år min jättegoa snälla svärmor har köpt en syskonvagn till oss, en emmaljunga. den är begagnad och från -05, är inte riktigt säker på vad...
Svar
5
· Visningar
1 314
Senast: emjo
·
Gravid - 1år Har absolut ingen aning om nånting vad gäller vagnar. Hittade en begagnad med tre hjul, hur funkar det att köra på grusvägar? Någon sa...
Svar
4
· Visningar
1 056
Gravid - 1år Finns det någon därute som varit med om det?? Jag har precis varit på ett ultraljud och fått mitt livs chock. Trodde jag skulle få...
Svar
19
· Visningar
10 923
Gravid - 1år Jag har kraftiga flytningar hela tiden, typ varje dag. Hur märker jag skillnaden om vaxproppen lossnar? Blir värkarna kraftiga? Är det...
Svar
14
· Visningar
1 033
Senast: Enya
·
M
Gravid - 1år Jag undrar om jag är lite av en självplågare? Åkte in akut idag då jag fick smärtor som inte kändes normala. Är på sluttampen nu på grav...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: cirkus
·
O
Gravid - 1år Ja, i går när jag gick o la mig funderade jag massa på att bli gravid..... Tanken slog mig att bara för att han mar sex dem dagarna...
2
Svar
24
· Visningar
2 403
Senast: Orrie
·
Gravid - 1år Stämmer det att vissa matsorter under amning kan orsaka allergier hos babyn? Hörde av en bekant och blev orolig:confused: Vet ni vilka...
Svar
4
· Visningar
1 217
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år Har en son på 8 månader:love: Helt underbar, kryper och härjar överallt. Nu till min fråga: Kan han äta fiskbullar? Tänkte på...
Svar
10
· Visningar
1 147
L
Gravid - 1år Jag e så bebissugen just nu så nu vill jag se bilder på era barnvagnar!! Knäppt sug:smirk: men jo, jag vill se bilder!!
2
Svar
29
· Visningar
3 686
Senast: cowgirl81
·
M
Övr. Barn Var hittar man fina saker till barnrummen? Tänker då på tapeter, wallies, bårder mm. Någon som har några tips?
Svar
15
· Visningar
2 808
Senast: Mirac_
·
Gravid - 1år Finns det någon som testat tygblöjor? Jag börjar bli lite intresserad, och vill så gärna testa ... men vilken djungel det är :D. Sambon...
Svar
12
· Visningar
2 879
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Jag tycker att en träff snart vore härligt. Kom med förslag! Göteborg är fint så här års, men andra städer då?
Svar
13
· Visningar
886
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Från att ha varit en jätteliten bebis till en hyperaktiv unge på bara 1 månad eller något. Han är 9 ½ månad och det var efter han...
Svar
6
· Visningar
1 021
Senast: doglover
·
T
Gravid - 1år Någon som vet vad det är för skillnad mellan en Emmaljunga edge duo combi och en Emmaljunga City cross? Jag hittar inga direka...
2
Svar
27
· Visningar
8 739
Senast: Tarzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar