Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
Ska resa med min då 5 månaders kille till London. Funderar på får man ta med ersättning i Tetrapack ombord eller hur ska man göra. Känns...
Gravid - 1år
Jag vill skaffa barn och hade tänkt passa på att låta min häst bli dräktig samtidigt.
Men funderar lite på hur tätt man kan riskera att...
Gravid - 1år
Kände jag i lördags, äntligen!!! Har i några veckor känt små diffusa saker som bubblor osv, som jag "vet" har varit bebis men det har ju...
Gravid - 1år
Mitt bf datum är den 13 juli men jag ska snittas nu på onsdag (9 juli). Senaste två dagarna har jag periodvis fått sådana huggsmärtor i...
Gravid - 1år
Japp, som en del vet så kom ju vår lilla flicka till världen genom kejsarsnitt den 22/6.. Men nu har jag lite frågor kring det, som jag...
Gravid - 1år
Har ni lånat pump från BB när ni har pumpat eller har ni köpt egna??
Om ni köpt egen,kan ni rekommendera någon bra och var de finns.Vet...
Gravid - 1år
Vi har en Volvo s40, bagaget är relativt stort men öppningen in är väldigt liten. Är det någon som vet någon bra vagn för nyfödd som kan...
Gravid - 1år
Nu när det är så varmt ute så slarvar jag med maten på dagarna (har helt enkelt ingen aptit pga värmen). Däremot så dricker jag mängder...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.