Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
Gravid - 1år Rökte ni under eran graviditet? Minskade ni eller slutade ni helt när ni upptäckte att du var gravid?
5 6 7
Svar
136
· Visningar
11 583
Senast: veronican
·
Gravid - 1år Ska resa med min då 5 månaders kille till London. Funderar på får man ta med ersättning i Tetrapack ombord eller hur ska man göra. Känns...
Svar
7
· Visningar
951
Senast: Ahi
·
X
Gravid - 1år Smyger in från ÄU och vänder min hit till er kloka seniorer med min fråga. En liten varning för de kräsmagade. Igår hade jag en...
Svar
6
· Visningar
1 601
Senast: Daizy
·
L
Gravid - 1år Jag vill skaffa barn och hade tänkt passa på att låta min häst bli dräktig samtidigt. Men funderar lite på hur tätt man kan riskera att...
2
Svar
24
· Visningar
2 838
Gravid - 1år Kände jag i lördags, äntligen!!! Har i några veckor känt små diffusa saker som bubblor osv, som jag "vet" har varit bebis men det har ju...
Svar
19
· Visningar
1 691
Senast: Ishtar
·
Gravid - 1år Jag är 161 cm och ganska späd. Min man är nästan 2 meter. Jag var en normalstor bebis och han var en bamsestor på nästan 5 kilo. Detta...
2
Svar
25
· Visningar
3 323
Senast: Zewz
·
Gravid - 1år Jag har ansökt om havandeskapspenning. Skickade in papprena för ett antal veckor sedan och har inte hört någonting. Idag damp ett...
Svar
5
· Visningar
1 665
Senast: boccia
·
I
Gravid - 1år Mitt bf datum är den 13 juli men jag ska snittas nu på onsdag (9 juli). Senaste två dagarna har jag periodvis fått sådana huggsmärtor i...
Svar
1
· Visningar
1 339
Senast: jerseyko
·
T
Gravid - 1år Hur mycket gick ni upp i vikt under er/era graviditeter? Hur mycket gick ni sen ner efter? Hur fort gick det att gå ner det ni gick upp?
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 455
Senast: bananabambi
·
Gravid - 1år Japp, som en del vet så kom ju vår lilla flicka till världen genom kejsarsnitt den 22/6.. Men nu har jag lite frågor kring det, som jag...
Svar
7
· Visningar
4 012
Senast: FrontLine_
·
M
Småbarn Matilda har varit jättelätt att lägga ända sen hon föddes och började sova hela nätter ända från början. När hon blev 11 månader lärde...
Svar
1
· Visningar
896
Senast: paradiset
·
M
Gravid - 1år Vad finns det för myter när den gäller vilket kön man får på sin bebis. Har hört några roliga så nu kan väl alla dela med sig...
2 3
Svar
47
· Visningar
11 475
Senast: twinstar
·
H
Småbarn Är det ovanligt när en 1-åring inte har lärt sig att gå än? När brukar barn lära sig att gå :confused:
Svar
13
· Visningar
1 187
Senast: Gandalf
·
Gravid - 1år Lilleman fyller 10 månader på torsdag och har övat länge på att släppa taget när han står upp. Häromdagen hade han gått i köket enligt...
Svar
13
· Visningar
1 078
Senast: nevin
·
T
Gravid - 1år Jag har kikat runt på nätet efter en bok där man skriver i allt som händer under graviditeten och efter. Man kan bla skriva i dom...
Svar
4
· Visningar
1 122
Senast: havreflinga
·
Gravid - 1år Har ni lånat pump från BB när ni har pumpat eller har ni köpt egna?? Om ni köpt egen,kan ni rekommendera någon bra och var de finns.Vet...
Svar
14
· Visningar
2 005
Senast: Brandgul
·
M
Gravid - 1år Vi har en Volvo s40, bagaget är relativt stort men öppningen in är väldigt liten. Är det någon som vet någon bra vagn för nyfödd som kan...
Svar
5
· Visningar
1 596
Senast: JumpForMyLove
·
Gravid - 1år Jag har nu väckt familjen några nätter i rad med mina drömmar, jag skriker, gråter och lever rövare..... Inatt drömde jag så illa att...
Svar
17
· Visningar
1 313
Senast: nevin
·
Gravid - 1år Nu när det är så varmt ute så slarvar jag med maten på dagarna (har helt enkelt ingen aptit pga värmen). Däremot så dricker jag mängder...
Svar
13
· Visningar
3 048
Senast: boccia
·
V
Småbarn Igår gick jag förbi ett dagis, och ett par små pojkar i åldern 4-5 år ungefär lekte vid gungorna. När jag passerar skriker en av dom: -...
Svar
7
· Visningar
1 519
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama