Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den studien tror jag inte på alls, just eftersom mannen bestämmer könet - PLUS att vem bestämmer om en kvinna är svag? Skum forskningsrapport måste jag påstå ...
Och jag har hittat rena fel i Illustrerad Vetenskap mer än en gång, de vrider saker på Expressenlikt sätt för att få mer intressanta artiklar
Jag såg på tv på något faktaprogram att i krigstider föds det fler pojkar. Så jag tror att hon menar att svaga kvinnor är kvinnor under extrem press och svält. Det finns ju inga vetenskapliga förklaringar till varför det blir såhär utan detta är rent statistiskt...
Har jag också hört. Allt citrussug tyder på flicka.
Om man inte får nån rand då. ???
Om man inte får nån rand då. ???
Fick höra när nr 2 skulle bli till.. att om man prickar så nära ägglossningen som möjligt så skulle det bli pojke. Stämmer inte!
Du kanske känner dig gigantisk och plufsig, men du är tammefan gigantisk och vacker!Har inte heller fått nån rand. Och min mage har ändrat form, från typisk flickmage fram till ca v32 till att nu vara pojkmage (enligt dom som "kan" se sånt, själv känner jag mig bara gigantisk och plufsig...)
Så alien kanske stämmer Eller så är det både och
har man en luden mage får man en pojke(hmm, eller var det tvärtom?)
:-)
Jag såg på tv på något faktaprogram att i krigstider föds det fler pojkar. Så jag tror att hon menar att svaga kvinnor är kvinnor under extrem press och svält. Det finns ju inga vetenskapliga förklaringar till varför det blir såhär utan detta är rent statistiskt...
Då måste ju kvinnokroppen aktivt stöta bort flickfostren ? Eftersom det är mannen som bestämmer könet? Eller? Jag menar inte att det absolut inte kan stämma, men jag får inte alls ihop det rent tekniskt ...
*kl*
Om man är sugen på syrliga saker så får man en flicka
Kvinnor i väldigt manliga yrken får oftare pojkar.
har man en luden mage får man en pojke(hmm, eller var det tvärtom?)
Jaja, det blir vad det blir myter till trots :-)