Myt angående vilket kön man får

Sv: Myt angående vilket kön man får

*kl*

Har hört något också att om man har mycket halsbränna får man ett hårigt barn:)

*kl*

Har hört något också att om man har mycket halsbränna får man ett hårigt barn:)

Hmm, hårigt som i mycket hår på huvudet eller aphårigt?? ;)

Midna - med otroligt mycket halsbränna och plötsligt såg framför sig en schimpansbebis som ligger och guppar i magen :eek:

Du kanske känner dig gigantisk och plufsig, men du är tammefan gigantisk och vacker!
d054.gif

Seså, skynda på nu och iväg till förlossning, jag väntar otåligt på att få se systerbarnet ju! :bump:

Gulle dig!

Om du väntar otåligt, vad tror du inte jag gör!
Du får masa dig hit och säga till på skarpen att den får packa sig ut nu. :D BM trodde idag att den skulle vara ute inom en vecka, hoppas hon har rätt! :bump:

Ring mamsen och fråga!
Jag var ju luden när jag kom ut, hon kanske minns om det var nån skillnad i halsbränna mot er oludna.

Oh oh!! :bump: :bump:
Jag ska hålla tummarna och sända peppiga tankar norröver...

Nu blev jag nyfiken, har märkt att min mage faktiskt är ganska luden. Eller så blir man lurad för håret man hade innan blir ju utspritt på en större yta och ser mer ut på nåt sätt.

Jag var tvungen att leta upp var jag läst det om luden mage och det var på familjeliv. Det ska vara tecken på en pojke om man har ökad hårväxt. Men det fanns ju de i just den tråden som hade haft stilig mustasch och väldigt luden mage som hade fått flickor :)

Hmm, hårigt som i mycket hår på huvudet eller aphårigt?? ;)

Midna - med otroligt mycket halsbränna och plötsligt såg framför sig en schimpansbebis som ligger och guppar i magen :eek:

Har haft en enorm halsbränna vid tre graviditeter.
Den första var nästan helt flintskallig. Den andra hade normalt med hår medan den tredje hade världens kalufs!
Så den där skrönan ger jag inte mycket för!;)

Vet att det har varit uppe i tidigare trådar men VARFÖR skulle ett barns huvudbehåring -eller bristen på sådan- orsaka halsbränna?
Vem kom på det här osannolika?:rofl:

Jag vet inte. Nike var lite luden när hon kom ut och hade mycket hår och jag hade en del halsbränna faktiskt:)

Jag vet inte vem som kommer på de här osannolika idiotiska myterna:)

Liknande trådar

Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 950
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 426
Senast: mamman
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 040
Senast: Anonymisten
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 233

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka