Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag har kraftiga flytningar hela tiden, typ varje dag. Hur märker jag skillnaden om vaxproppen lossnar? Blir värkarna kraftiga? Är det...
Svar
14
· Visningar
1 034
Senast: Enya
·
M
Gravid - 1år Jag undrar om jag är lite av en självplågare? Åkte in akut idag då jag fick smärtor som inte kändes normala. Är på sluttampen nu på grav...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: cirkus
·
O
Gravid - 1år Ja, i går när jag gick o la mig funderade jag massa på att bli gravid..... Tanken slog mig att bara för att han mar sex dem dagarna... 2
Svar
24
· Visningar
2 408
Senast: Orrie
·
Gravid - 1år Stämmer det att vissa matsorter under amning kan orsaka allergier hos babyn? Hörde av en bekant och blev orolig:confused: Vet ni vilka...
Svar
4
· Visningar
1 220
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år Har en son på 8 månader:love: Helt underbar, kryper och härjar överallt. Nu till min fråga: Kan han äta fiskbullar? Tänkte på...
Svar
10
· Visningar
1 154
L
Gravid - 1år Jag e så bebissugen just nu så nu vill jag se bilder på era barnvagnar!! Knäppt sug:smirk: men jo, jag vill se bilder!! 2
Svar
29
· Visningar
3 686
Senast: cowgirl81
·
M
Övr. Barn Var hittar man fina saker till barnrummen? Tänker då på tapeter, wallies, bårder mm. Någon som har några tips?
Svar
15
· Visningar
2 808
Senast: Mirac_
·
Gravid - 1år Finns det någon som testat tygblöjor? Jag börjar bli lite intresserad, och vill så gärna testa ... men vilken djungel det är :D. Sambon...
Svar
12
· Visningar
2 880
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Jag tycker att en träff snart vore härligt. Kom med förslag! Göteborg är fint så här års, men andra städer då?
Svar
13
· Visningar
889
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Från att ha varit en jätteliten bebis till en hyperaktiv unge på bara 1 månad eller något. Han är 9 ½ månad och det var efter han...
Svar
6
· Visningar
1 026
Senast: doglover
·
T
Gravid - 1år Någon som vet vad det är för skillnad mellan en Emmaljunga edge duo combi och en Emmaljunga City cross? Jag hittar inga direka... 2
Svar
27
· Visningar
8 751
Senast: Tarzzan
·
Gravid - 1år Jaha, så har man ätit gös i graviditetsvecka 22 då. Var ju inte meningen. Fiskad i Hjälmaren. Kan ingen här tala om för mig att...
Svar
11
· Visningar
4 125
Senast: jennyjenny
·
Gravid - 1år Funderade på en lektion vi hade i skolan som handlade om X- och Y-kromosomer. Stämmer det att spermier med Y-kromosomer väger mindre...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: CillaW
·
Gravid - 1år Den babyproffsen har. Är den bra? 09ans vagn kostade ju bara 3000 hos babyproffsen och hade det jag vill ha hos en vagn. Men är den bra...
Svar
3
· Visningar
804
Senast: Piffelina
·
Övr. Barn Sambons tvillingbröder på 6½ år ska vara hos oss hela helgen och vi behöver förslag på vad vi kan hitta på. Vanligtvis brukar de bara...
Svar
1
· Visningar
659
T
Gravid - 1år på tv4 fakta. Någon som vet om man kan se den via nätet? Vill så gärna se den serien men har inte tv4 fakta:mad:
Svar
2
· Visningar
884
Senast: Tarzzan
·
Småbarn Idag åkte dottern (ca. 2,5 år) och pappan till stockholm för att hälsa på pappans farmor som fyller 90 år! Dom ska vara borta tills i...
Svar
16
· Visningar
1 565
Senast: Jettan
·
Gravid - 1år Idag fick Ailie sin andra vaccinationsspruta och lillan är alldeles färdig. Min annars så pigga och glada lilla tjej har sovit hela...
Svar
13
· Visningar
1 209
Senast: miss_kala
·
M
Gravid - 1år Vi håller på att renovera hemma och jag har precis fått besked att jag är gravid. Nu är min fråga: Hur mycket vågar man ta i utan att...
Svar
16
· Visningar
1 319
Senast: Mirac_
·
Gravid - 1år Ni som fick bristningar på magen, när under graviditeten kom de ungefär? Jag är ju bara i vecka 22 men magen har exploderat i storlek... 2
Svar
26
· Visningar
8 770
Senast: Lupino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • En tråd om bäddar
  • Oseriös avel 2023