Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Gravid - 1år Har de senaste dagarna haft en molande svag mensvärk (gravid i v 7) har läst att det inte är något ovanligt/farligt också. Idag har jag...
Svar
7
· Visningar
3 688
Senast: Miss_Fine
·
Gravid - 1år har lite privata frågor så "tur ingen känner en här på buke":angel::rofl: jaja... men iaf. läste om cellprover och sånt, är det...
Svar
18
· Visningar
2 115
Övr. Barn Gud vad jag är glad för hans skull :bump::bump: Lovar att det är inte många av hans lärare från högstadiet som hade trott att han...
Svar
11
· Visningar
1 201
Senast: cewe
·
Gravid - 1år Jag var hos BM idag för extra koll eftersom jag har mått så dåligt. Jag har fortfarande kreatiner i urinen, vilket ju inte är så bra...
Svar
3
· Visningar
1 029
Senast: Freyja_bus
·
T
Gravid - 1år Vet att man kunde det förr. Man hyr en stol till nyfödda och sen byter man varteftersom och den sista får man behålla. Man betalaren...
Svar
11
· Visningar
2 266
Senast: Tarzzan
·
Gravid - 1år Ja, inte är det lätt att förstå sig på allt så här under sin första graviditet. Har sökt på trådar, kollat försäkringskassans hemsida...
2
Svar
25
· Visningar
3 911
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Hur hade ni reagerat på ifall de var era barn som skulle få barn vid ung ålder?
2 3
Svar
40
· Visningar
3 219
Senast: Lupin
·
P
Gravid - 1år Jag åt stark mat igår, utan att tänka mig för :( Eftersom jag ammar Tyra som är 2.5 månad så har hon tr fått i sig detta. Så vid 14...
Svar
14
· Visningar
22 651
·
M
Gravid - 1år Hejsan Jag undrar om ngn vet om Sertralin försvårar det att bli med barn. Kan det finnas ngt annat jag kan äta istället mot min...
Svar
5
· Visningar
5 001
Senast: golit
·
V
Gravid - 1år Jag började för en tid sedan att äta minipillret Cerazette, men mådde riktigt dåligt av dom psykiskt. Fick då ett recept på ett annat...
Svar
17
· Visningar
1 709
Övr. Barn Min 6 åring har fått en tand längst in i munnen och jag undrar nu om det är den "berömda" 6 årstanden? Den har inte kommit upp riktigt...
Svar
7
· Visningar
2 450
Senast: Enya
·
Gravid - 1år En del av er har säkert läst min tråd om att jagvar orolig för havandeskapsförgiftning.. Och nu sitter jag här på umeå lasarett och får...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 443
Senast: Teja
·
Gravid - 1år Hjälp, vad gör man när det är massor med mygg och knort? På armar och ben kan man ju ha kläder, men ansiktet :crazy: Nyss när vi var...
Svar
5
· Visningar
1 898
Senast: Luff
·
Övr. Barn Jag har eget företag och har i mina villkor samt på flera ställen på hemsidan upplysning om att man INTE får använda mina bilder utan...
2
Svar
22
· Visningar
2 229
·
Övr. Barn Åhh, jag tycker så synd om min lilla kille... natten mellan fredag och lördag kräktes han flera gånger så också på lördagen, men var...
Svar
4
· Visningar
794
Senast: vippan
·
R
Gravid - 1år Ja buke, tänkte ni skulle få gissa er fram. Skriv gärna om ni känner igen något av nedanstående från er graviditet. Ska testa imorgon...
Svar
17
· Visningar
3 736
Senast: boccia
·
Gravid - 1år Erfarna föräldrar sökes^^ Lite snabb info först. Har en dotter på drygt 5 månader som ammas. Den senaste månaden har hon ätit ett mål...
2
Svar
23
· Visningar
2 747
Senast: Lydia
·
T
Gravid - 1år Vart kan man se nya barnvagnar på nätet? Typ Emmaljunga och Brio? Där även priserna står:confused:
Svar
5
· Visningar
2 007
Senast: HeRomer
·
Gravid - 1år Vad kan man hitta på som man kan göra varje dag? Jag vill att Lokes dagar ska vara meningsfulla. Visst, vi går ut och vi åker till...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 240
Senast: doglover
·
Småbarn Våran 2-år gammla dotter har varit sjuk en längre period nu, samma skit av och till och nu så har hon en så hemsk hosta att hon fick...
Svar
6
· Visningar
3 167
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama