Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Vad leker era 2-3 åringar med? Eller 2,5-3 åringar? Jag känner att det nog är dags att uppdatera sonens leksakslådor... :)
2
Svar
22
· Visningar
7 790
Senast: elbereth
·
Övr. Barn Var inne på Coop idag å skulle köpa mat. När jag är påväg mot kassorna står det en man och en pojke. Mannen håller pojken i örat och...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 429
Gravid - 1år En kollega var förbi med sitt barn häromdagen. Vi kom in på kollegans sambos föräldraledighet som hittills inte hade blivit av...
Svar
10
· Visningar
1 320
Senast: Jozze
·
  • Låst
Gravid - 1år I går på spårvagnen såg jag en bebis, den kanske var max 1 månad..med JÄTTESTORA örhängen. Sånna där ploppar som går rakt igenom. Såg...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 932
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Ronja blir fyra månader om några veckor, och jag har börjat tänka på det här med smakisar. Bommade bvc-infon om smakisar så jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
1 251
Senast: Mynta2
·
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article2772419.ab Vi har ju haft flera diskussioner här inne huruvida man ska få bjuda de man...
Svar
12
· Visningar
1 606
Senast: Litenvit
·
Småbarn Behöver lite råd från er som är mer erfarna. Det var inte bara jag som var en trist mamma och inte ville ha huset fullt av barn. Det...
Svar
18
· Visningar
2 509
Senast: mian1
·
T
Gravid - 1år Fick reda på att en kompis till mig väntar sitt första barn nu, så jag börjar ju redan klura så smått över vad man skulle kunna ge...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 537
Senast: lilltrolle
·
Småbarn Min 2-åring kom igår på att han själv kan knäppa upp bältet. Försökte med div. olika abrovincher men ungen är omöjlig! Han kommer åt...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
18 926
M
Gravid - 1år Oj oj vad det snurrar.... mensen uteblev så jag köpte ett test idag och hann knappt kissa klart innan det "skrek" +... Slutade med...
Svar
13
· Visningar
1 251
Senast: fladdermusen
·
Gravid - 1år Vi sover väldigt bra båda två men ibland vaknar jag inte direkt när Sam vaknar, utan när han rullat över till mage och ligger och...
Svar
13
· Visningar
1 354
Övr. Barn Jag har märkt ett för mig okänt fenomen som kanske visar på en ny tankebana. Min yngsta är född 91 och då gick vi helt sonika och lade...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 557
Senast: cirkus
·
P
Gravid - 1år I december hade jag oskyddat sex... Jag tog ett dagenefterpiller efter ungefär 70 timmar, alltså inget garanterat resultat. Fick inte...
Svar
4
· Visningar
1 336
Senast: Amandas
·
Gravid - 1år Jag började plocka ut f-dagar från och med 2:a juni kommer man få dem denna månad eller nästa??
Svar
3
· Visningar
770
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år imorn är det exakt 2 v kvar till BF. Bebisen lever om som en tok. den liger och sparkar och rör sig från morgon till kväll med kortare...
Svar
10
· Visningar
2 834
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Har inte blivit så mycket klokare av FK's hemsida. Jag har inte jobbat en enda dag på pappret i år, hade däremot en fast anställning...
Svar
13
· Visningar
1 250
Småbarn Filip, 17 månader, har alltid sovit dåligt och vaknat på nätterna. När han fick eget rum och stor "vuxensäng" sov han för första gången...
2
Svar
22
· Visningar
7 333
Senast: Scata
·
C
Småbarn Min son får ibland rejäla raseriutbrott, framförallt om något inte går som han vill eller om man tar ifrån honom något som han inte...
Svar
16
· Visningar
9 270
Övr. Barn Idag när min son (snart sex år) kom hem ifrån simskolan så var han jätte ledsen. En pojk hade kallat på honom och knuffat in honom i...
Svar
6
· Visningar
1 112
Senast: lillamy73
·
Övr. Barn Lite kul med små egenheter som går i arv, inte utseende och humör direkt utan mer som min son Wille nu 2,5 år som Efter mamma: Kan...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: Jettan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix