Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Småbarn Matilda har varit jättelätt att lägga ända sen hon föddes och började sova hela nätter ända från början. När hon blev 11 månader lärde...
Svar
1
· Visningar
903
Senast: paradiset
·
M
Gravid - 1år Vad finns det för myter när den gäller vilket kön man får på sin bebis. Har hört några roliga så nu kan väl alla dela med sig... 2 3
Svar
47
· Visningar
11 481
Senast: twinstar
·
H
Småbarn Är det ovanligt när en 1-åring inte har lärt sig att gå än? När brukar barn lära sig att gå :confused:
Svar
13
· Visningar
1 197
Senast: Gandalf
·
Gravid - 1år Lilleman fyller 10 månader på torsdag och har övat länge på att släppa taget när han står upp. Häromdagen hade han gått i köket enligt...
Svar
13
· Visningar
1 081
Senast: nevin
·
T
Gravid - 1år Jag har kikat runt på nätet efter en bok där man skriver i allt som händer under graviditeten och efter. Man kan bla skriva i dom...
Svar
4
· Visningar
1 123
Senast: havreflinga
·
Gravid - 1år Har ni lånat pump från BB när ni har pumpat eller har ni köpt egna?? Om ni köpt egen,kan ni rekommendera någon bra och var de finns.Vet...
Svar
14
· Visningar
2 008
Senast: Brandgul
·
M
Gravid - 1år Vi har en Volvo s40, bagaget är relativt stort men öppningen in är väldigt liten. Är det någon som vet någon bra vagn för nyfödd som kan...
Svar
5
· Visningar
1 599
Senast: JumpForMyLove
·
Gravid - 1år Jag har nu väckt familjen några nätter i rad med mina drömmar, jag skriker, gråter och lever rövare..... Inatt drömde jag så illa att...
Svar
17
· Visningar
1 322
Senast: nevin
·
Gravid - 1år Nu när det är så varmt ute så slarvar jag med maten på dagarna (har helt enkelt ingen aptit pga värmen). Däremot så dricker jag mängder...
Svar
13
· Visningar
3 049
Senast: boccia
·
V
Småbarn Igår gick jag förbi ett dagis, och ett par små pojkar i åldern 4-5 år ungefär lekte vid gungorna. När jag passerar skriker en av dom: -...
Svar
7
· Visningar
1 521
Senast: bettysmatte
·
M
Gravid - 1år Har de senaste dagarna haft en molande svag mensvärk (gravid i v 7) har läst att det inte är något ovanligt/farligt också. Idag har jag...
Svar
7
· Visningar
3 690
Senast: Miss_Fine
·
Gravid - 1år har lite privata frågor så "tur ingen känner en här på buke":angel::rofl: jaja... men iaf. läste om cellprover och sånt, är det...
Svar
18
· Visningar
2 116
Övr. Barn Gud vad jag är glad för hans skull :bump::bump: Lovar att det är inte många av hans lärare från högstadiet som hade trott att han...
Svar
11
· Visningar
1 201
Senast: cewe
·
Gravid - 1år Jag var hos BM idag för extra koll eftersom jag har mått så dåligt. Jag har fortfarande kreatiner i urinen, vilket ju inte är så bra...
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: Freyja_bus
·
T
Gravid - 1år Vet att man kunde det förr. Man hyr en stol till nyfödda och sen byter man varteftersom och den sista får man behålla. Man betalaren...
Svar
11
· Visningar
2 266
Senast: Tarzzan
·
Gravid - 1år Ja, inte är det lätt att förstå sig på allt så här under sin första graviditet. Har sökt på trådar, kollat försäkringskassans hemsida... 2
Svar
25
· Visningar
3 911
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Hur hade ni reagerat på ifall de var era barn som skulle få barn vid ung ålder? 2 3
Svar
40
· Visningar
3 220
Senast: Lupin
·
P
Gravid - 1år Jag åt stark mat igår, utan att tänka mig för :( Eftersom jag ammar Tyra som är 2.5 månad så har hon tr fått i sig detta. Så vid 14...
Svar
14
· Visningar
22 720
Senast: jerseyko
·
M
Gravid - 1år Hejsan Jag undrar om ngn vet om Sertralin försvårar det att bli med barn. Kan det finnas ngt annat jag kan äta istället mot min...
Svar
5
· Visningar
5 017
Senast: golit
·
V
Gravid - 1år Jag började för en tid sedan att äta minipillret Cerazette, men mådde riktigt dåligt av dom psykiskt. Fick då ett recept på ett annat...
Svar
17
· Visningar
1 709

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka