Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Vilka dagar byter era barn mellan föräldrarna och hur fungerar överlämningarna? Jag skulle gärna höra om olika varianter och hur det...
2
Svar
31
· Visningar
9 488
Senast: escodobe
·
Småbarn Måste barn bli stora så fort? Lillan har sedan bara några veckor tillbaka beklagat sig över att hon inte har någon kompis hemma hos sig...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: mian1
·
L
Övr. Barn Nästa fråga som en uppföljare på min förra tråd. Pojkvännerna (flera ;)) har länge frågat om inte dottern kan sova över hos dem. En del...
Svar
12
· Visningar
1 818
Senast: voltis
·
Gravid - 1år Som har barn och baby? Jag vet att det finns Myrorna, men finns det mer?
Svar
7
· Visningar
2 414
Senast: doglover
·
V
Gravid - 1år Ja då sitter man här och stickan visar att man är gravid. Jiippii. Jag skulle ha fått min mens nu och jag kunde inte hålla mig så jag...
2
Svar
26
· Visningar
2 433
Senast: Piggelurven
·
Gravid - 1år Hmm visste inte riktigt om den skulle ligga på hund eller här men moderator får gärna flytta om jag lagt fel! Ja nu är det ju inte...
Svar
19
· Visningar
2 506
Senast: Gnist
·
Småbarn Om man misstänker urinvägsinfektion pga ont i magen i flera dagar i nedre delen av magen aning temp höjning (ej kollat idag dock) och...
Svar
3
· Visningar
973
Senast: Madick
·
Gravid - 1år Det är ju också en riktig djungel! Finns det några undersökningar som visar vilka modeller/märken som är bra? Vad rekommenderar ni...
Svar
5
· Visningar
1 959
Senast: amalia
·
Gravid - 1år Jag sitter fast på jobbet med sovande bäbis i famnen.. Jag kan inte tala i telefonen som mitt jobb faktiskt kräver o Adam vägrar bli...
Svar
5
· Visningar
1 024
Senast: Flyttfogel
·
Z
Gravid - 1år Sitter här och väntar på mitt andra lilla barn som ska komma vilken dag som helst. :) Detta är givetvis jätte roligt och spännande men...
Svar
8
· Visningar
1 161
Senast: humlanotrocadero
·
T
Gravid - 1år Hur ska jag göra... ska jag pumpa slut efter varje amning eller pumpa mellan amningarna, eller nåt annat? ¨ På nätterna och på...
Svar
1
· Visningar
1 256
·
P
Gravid - 1år Tyvärr så börjar Tyra bli det. Hon är två månader så än så länge finns det chans att det ändras. Men fröken ska minsann INTE ligga still...
2
Svar
24
· Visningar
5 139
Senast: Mynta2
·
O
Övr. Barn Hur noga är ni med det egentligen, erkänn nu! :devil: Man ser så så många barn och undomar i de tidigare åren som cyklar som...
2
Svar
27
· Visningar
3 053
Senast: Carolus
·
K
Gravid - 1år Mmm.. "oj, hoppsan." Det var min mors reaktion när de så här på midsommarafton fick packa upp en blomma ur en kasse. Den svarta...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 196
L
Småbarn Blev indragen på dagisets kontor idag för föreståndaren behövde prata privat med mig. Jag förstod direkt vad det handlade om, ett...
2
Svar
25
· Visningar
3 030
Senast: Limen
·
Övr. Barn Ännu en milstolpe:crazy::D med blandade känslor, lycka över att han klarade det och snyft, min lille kille är så stor:o Massor med...
Svar
6
· Visningar
821
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Idag på morgonen 04:30 så vände sig Frida ca 12 veckor för allra första gången! Från rygg till mage. schwop sa det och så hade hon vänt...
2
Svar
22
· Visningar
1 997
Senast: Smulu
·
K
Gravid - 1år Idag var vi in till grannorten för att köpa färg till traktorn och då passade jag på att tvinga sambon att köpa en present åt mig. Så nu...
Svar
3
· Visningar
948
Senast: Kabelsko
·
Övr. Barn Idag anländer min nya kusin till Sverige. Kusinen är alltså adopterad. Jag har en förmåga att kläcka ur mig saker som jag i efterhand...
Svar
3
· Visningar
961
·
Gravid - 1år Nån som vill byta med mig idag?:devil: Isak har spytt på mig, två gånger på raken idag. Inte direkt lite heller:crazy: mig inkl...
Svar
11
· Visningar
886
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?