Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Min 6 åring har fått en tand längst in i munnen och jag undrar nu om det är den "berömda" 6 årstanden? Den har inte kommit upp riktigt...
Svar
7
· Visningar
2 451
Senast: Enya
·
Gravid - 1år En del av er har säkert läst min tråd om att jagvar orolig för havandeskapsförgiftning.. Och nu sitter jag här på umeå lasarett och får... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 473
Senast: Teja
·
Gravid - 1år Hjälp, vad gör man när det är massor med mygg och knort? På armar och ben kan man ju ha kläder, men ansiktet :crazy: Nyss när vi var...
Svar
5
· Visningar
1 900
Senast: Luff
·
Övr. Barn Jag har eget företag och har i mina villkor samt på flera ställen på hemsidan upplysning om att man INTE får använda mina bilder utan... 2
Svar
22
· Visningar
2 236
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Åhh, jag tycker så synd om min lilla kille... natten mellan fredag och lördag kräktes han flera gånger så också på lördagen, men var...
Svar
4
· Visningar
804
Senast: vippan
·
R
Gravid - 1år Ja buke, tänkte ni skulle få gissa er fram. Skriv gärna om ni känner igen något av nedanstående från er graviditet. Ska testa imorgon...
Svar
17
· Visningar
3 749
Senast: boccia
·
Gravid - 1år Erfarna föräldrar sökes^^ Lite snabb info först. Har en dotter på drygt 5 månader som ammas. Den senaste månaden har hon ätit ett mål... 2
Svar
23
· Visningar
2 752
Senast: Lydia
·
T
Gravid - 1år Vart kan man se nya barnvagnar på nätet? Typ Emmaljunga och Brio? Där även priserna står:confused:
Svar
5
· Visningar
2 007
Senast: HeRomer
·
Gravid - 1år Vad kan man hitta på som man kan göra varje dag? Jag vill att Lokes dagar ska vara meningsfulla. Visst, vi går ut och vi åker till... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 241
Senast: doglover
·
Småbarn Våran 2-år gammla dotter har varit sjuk en längre period nu, samma skit av och till och nu så har hon en så hemsk hosta att hon fick...
Svar
6
· Visningar
3 173
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år Idag har jag gått 60% av tiden enligt graviditetsuträkningen på familjeliv.se. Det innebär att jag nu "bara" har 113 dagar kvar till... 2
Svar
22
· Visningar
1 950
Senast: alice
·
Gravid - 1år Är gravid i v. 24 och det är ju en massa saker som behöver inhandlas till första barnet! Vi hade planerat att åka till ikea i morgon... 2
Svar
34
· Visningar
3 660
Senast: 1337
·
M
Övr. Barn Hur gör man egentligen med barn som mår dåligt psykiskt? Sambons son har hela sitt liv haft raseriutbrott när saker inte går som han...
Svar
6
· Visningar
1 842
Senast: Petruska
·
Övr. Barn Vill gärna ha lite infallsvinklar på vårt lilla problem. Min svärmor bor 70 mil ifrån oss och meddelade i mars, dagen innan hon... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
9 477
Senast: Zoya
·
M
Gravid - 1år Nu har vi umgåtts med svärisarna hela helgen, vi får lite småpikar om att hundarna är barnbarnen och kommer det inga riktiga osv. Jag...
Svar
11
· Visningar
1 257
Senast: Javan
·
I
Gravid - 1år Ska köpa syskonvagn och vill ha tips på bra vagnar. Berätta gärna vad ni har :) Funderar på Brio twinett..
Svar
18
· Visningar
4 174
Senast: Lydia
·
S
  • Låst
Gravid - 1år Skriver anonymt för jag vill ha råd. Jag ska alltså bli mormor:love: Min dotter och hennes pojkvän har i dagarna bestämt sig att... 5 6 7
Svar
130
· Visningar
11 128
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Han har varit borta sen i torsdags och kom hem inatt. När jag vaknat sa han "Har magen växt?" och lyfte på täcket för att titta. :love...
Svar
16
· Visningar
1 493
Senast: Allimac76
·
M
Gravid - 1år Är på jakt efter vagn till första bebben! Funderar på Brios vagnar sing eller joy eller kanske deras kombivagn. Är det någon som...
Svar
4
· Visningar
1 997
Senast: jerseyko
·
Småbarn Ja, nu är det värsta över och lilla killen ska börja äta lite. Vad är skonsam mat för en 1-åring? Han får lite majsvälling (ingen...
Svar
11
· Visningar
9 625

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka