Sv: Jippie!!

haha okej..är lite virrig nu för tiden :o funderar på om det kan ha med graviditet att göra :D

i så fall har jag nog redan fyllt i den listan...men ska ta och göra en extra koll för där vill man ju vara med ;)

Sv: Jippie!!

Jag räknar ner till semestern och du till förlossning. ;) Alla har vi olika mål! :D

Jag "förstår" din längtan.....jag längtar också till din förlossning! :o Jag är så glad för er skull och nyfiken på bebben!

//Alice

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
563
Senast: Bufera
·
Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 751
Senast: MiniLi
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 526
Senast: Queen
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 543
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar