Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
två arbetslösa föräldrar dömer dig inte till förtappelse, men minskar dina odds i livet väsentligt.
Nej det behöver inte gå åt helvete, sannolikheten ökar dock dramatiskt med två unga arbetslösa föräldrar.
Det är sannare än att "det kommer att ordna sig" "allt blir bra"
glt
Inte om där finns t.ex. far och morföräldrar som kan ställa upp.
ssab är lika gammal som jag var när jag fick mitt sista barn.
Hon kan lätt klara av att gå in och ta hand om det som inte fungerar.
Hon vill i alla fall gärna ha en bebis i huset.
Ett annat bra sätt att få förhållanden att gå under är att leva under ekonomisk press.
om inkomsterna är i stort sett noll, så spelar det ingen roll hur små utgifterna är.
glt
Hon är sjutton, hur många förhållanden spricker respektive håller i den ålder. Ett annat bra sätt att få förhållanden att gå under är att leva under ekonomisk press. Ett tredje är att få oplanerade barn. De har lyckats kombinera dessa.
det är svårt att spå, särskilt om framtiden.
jag kan dock meddela att socialkontoren är fulla av konsekvenserna av liknande beslut.
det innebär inte att det alltid går åt helvete, men om man ska opitmera sina chanser att misslyckas ska man göra ungefår som sjuttonåringen.
glt
Det mäter man med olika risk- och friskfaktorer.
Sjuttonåringen har just optimerat sina och sitts barns möjligheter on the highway to hell.
och mormor jublar....
glt
Det mäter man med olika risk- och friskfaktorer.
Sjuttonåringen har just optimerat sina och sitts barns möjligheter on the highway to hell.
och mormor jublar....
glt