Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad skönt att höra att det finns fler som varit med om exakt samma sak, och att det gått så bra för er
Jag blev snittad i söndags.. jag har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv, låg på bordet och skakade (ska nog tilläggas att jag är livrädd för sprutor, särskilt i ryggen) men det hela gick jätte bra och operationen tog ca 45 minuter allt som allt.
Jag fick enjätte obehaglig känsla i mellangärdet när jag opererades, så jag drabbades i princip av panik.. jag ville bara bort från bordet, men det gick ju inge vidare.. kunde ju inte röra mig haha..
Jag var också jätte törstig under operationen, efter jordgubbssaft! Låg och tänkte på det hela tiden och jag kan nästan lova att jag dreglade haha..
Hur var det för dig efter operationen med återhämtning osv?
Jag mår inge vidare nu, dom får inte koll på blodtrycket och jag har ett ständigt tryck i magen som gör det svårt att andas..
Vad skönt att höra att det finns fler som varit med om exakt samma sak, och att det gått så bra för er
Jag blev snittad i söndags.. jag har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv, låg på bordet och skakade.
Tänkte bara säga grattis, har totalt missat din tråd här! Saknar dig på buke på nätterna!
Men grattis till flickan!
Och krya på dig.
Kan ta ett exempel: Jag måste ta blodförtunnande sprutor varje kväll, och sista kvällen innan jag nu fick flytta till patienthotell kom en i personalen in och sa att jag skulle ta sprutan själv. Livrädd som jag är för sprutor sa jag att jag inte kunde, och bad henne att göra det, sen skulle jag prata med barn 4 - personalen om dom kunde sticka mig, och då snäste hon åt mig och sa "Alla människor kan väl sticka sig själv, det är bara att sätta nålen i låret och se glad ut" Jag förklarade för henne att jag verkligen inte KUNDE, finns inte en chans att jag skulle sticka mig själv.. hennes svar blev då "Löjligt anser jag, men gör som du vill då". Hon stack mig (och hon stack på ett otrevligt sätt så det gjorde otroligt ont) sen gick hon ut..