Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn Börjar med att påpeka att jag inte vill döma någon utan det här är en fråga som jag funderat mycket på (och hoppas att jag inte behöver...
Svar
1
· Visningar
814
Gravid - 1år Hur fungerar det med föräldrarpenning om man aldrig haft ett jobb? Finns det en lägsta gräns eller blir man utan? Om man inte får...
Svar
4
· Visningar
2 877
Senast: Fiffi1
·
Småbarn Nu när det varit så varmt har vi låtit sonen gå utan blöja. Han är naken på underkroppen och går till pottan med jämna mellanrum. Han...
Svar
16
· Visningar
3 315
Senast: Scorpan
·
Övr. Barn Min sambo gjorde klart för mig i natt om att han inte ville ha mig. Ska ringa kommunen på måndag. Han vill inte ha mig här och jag...
2
Svar
26
· Visningar
2 807
Senast: marielen
·
T
Gravid - 1år Poppar upp många frågor i mitt huvud nu. Så jag ställer dom till er;) Hur ser ni på det där med bil.Köpte ni ny bil för att få plats...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 106
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Slutade amma helt för några veckor sedan och innan det ammade jag väldigt lite. Varför får jag inte mens? Jag är inte gravid. Däremot...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Jag har ett akut problem! Behöver lite snabba råd.. Min dotter är på ridläger denna vecka, hon åkte dit i lördags. Vi var tveksamma...
2
Svar
39
· Visningar
7 166
Senast: Dorinda
·
  • Låst
Övr. Barn På bussen på väg hem från centralen såg jag något mycket underligt. Det satt en kvinna med ett barn i famnen, bredvid stod barnvagnen...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 789
Senast: Snurrfian
·
T
Gravid - 1år Jag har en liten undra om hur graviditets tecken yttrar sig. Jag har nu under två dagar haft ont typ "under" magen(mittemellan naveln...
Svar
12
· Visningar
1 435
Senast: Tarzzan
·
S
Gravid - 1år Jag skriver under annat nick eftersom många vet vem jag är här. Inte för att det egentligen spelar så stor roll, men det är ju...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 584
Senast: Freyja_bus
·
J
Övr. Barn jag försöker med ett eget inlägg om tonåringars tid vid datorn. hur mycket är för mycket och vad är lagom? tips om hur göra för att...
Svar
4
· Visningar
932
Senast: jupiter-judex
·
Småbarn När de ska lära sig att gå? Min pappas sambo säger att benen förstörs annars. Att de får fel på vadmusklerna osv och att de ska ha...
2
Svar
38
· Visningar
3 695
Senast: doglover
·
S
Gravid - 1år skrev ett inlägg igår om bröstmjölk. Den tråden är spårlöst borta, så jag provar igen. Saken är den att överallt där min plutt kräks...
Svar
5
· Visningar
832
Småbarn Gick idag förbi en ung mamma med en storgråtande son som hon ryckte upprepade gånger i och röt TYST åt :( Jag sa lugnt åt henne att "...
12 13 14
Svar
277
· Visningar
19 033
Senast: ShrimpMama
·
S
Övr. Barn Jag sitter här och tänker på alla barn som finns ute i världen som har fått sina små oskyldiga själar misshandlade. Tänker på alla...
Svar
7
· Visningar
939
Senast: ShrimpMama
·
Övr. Barn Hej små barn små bekymmer vad gör ni när tonnåringen nyper fast mobilen mellan örat och axeln samtmed ena handen i fickan försöker...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 301
Senast: jupiter-judex
·
Gravid - 1år Jag har åkt på matförgiftning :crazy: Åt pizza (skinka & räkor på) igår kväll och har nu på morgonen/förmiddagen sprungit maraton...
Svar
7
· Visningar
1 111
Småbarn Har en son som runt påsken var minst sagt lite härjig. Bla drog han tjejerna i håret och tog "stryptag" enligt dagispersonalen,vilket...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
9 055
Senast: Zaria
·
S
Gravid - 1år Vad har ni för barnvagn till era barn under 1 år? Har BF i november och börjat kika lite på vagnar. Men vilka är bra och vilka är...
Svar
10
· Visningar
1 261
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn När börjar RS-viruset försvinna? Jag är jättesugen på att ha en Buketräff kring Sthlm med alla barn och gravida :bump: Men än törs...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
7 366
Senast: vippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar