Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Gravid - 1år Är på jakt efter vagn till första bebben! Funderar på Brios vagnar sing eller joy eller kanske deras kombivagn. Är det någon som...
Svar
4
· Visningar
1 998
Senast: jerseyko
·
Småbarn Ja, nu är det värsta över och lilla killen ska börja äta lite. Vad är skonsam mat för en 1-åring? Han får lite majsvälling (ingen...
Svar
11
· Visningar
9 632
Gravid - 1år Jag ger mitt svar under. Skriv även när era barn är födda. Våran: 16/12-07 * Hålla huvudet uppe ? Svar: Ingen aning, för hon har typ...
Svar
17
· Visningar
1 660
Senast: doglover
·
Gravid - 1år I Fredags kom en liten Melvin till världen.3160 g och 50 cm. Han kom 19.42. Idag fick vi komma hem. Hur lycklig får man bli :bump: 2
Svar
29
· Visningar
2 320
Senast: valentino-95
·
Gravid - 1år Jag plussade ju som vissa kanske vet för cirka 2 veckor sen..räknade ut på en höft att ja nog va i 8e veckan då & 10 veckan nu då...
Svar
8
· Visningar
1 430
Senast: saltahajen
·
B
Gravid - 1år Har under 2 dagar haft gryniga ganska torra flytningar, det kliar inte direkt utan mest när man torkar sig. Först tänkte jag på svamp...
Svar
2
· Visningar
1 020
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Barn När jag hör mina vänner beklaga sig märker jag hur olika folk upplever saker och hur olika barn är. En tyckte de första 3 månaderna var... 2 3
Svar
41
· Visningar
6 680
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år Min lilla kille blir två veckor imorgon, han sover rätt mycket på dagarna,från ca 19 på kvällen blir han dock pigg men inte särskilt...
Svar
17
· Visningar
1 895
·
Övr. Barn Ja, det skulle jag vilja med Elins farmor! Himmel, den ena farmodern är värre än den andra!!!! Jag trodde inte att någon kunde vara... 43 44 45
Svar
892
· Visningar
77 651
Senast: Enya
·
J
Övr. Barn Denna vecka har vi slitit till 19-20 på kvällen med att fixa i ordning en lokal. Idag började jag jobba och detta gör att jag känner mig...
Svar
4
· Visningar
951
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Hur mycket och länge ska man spara och vad? Vi visste inte säkert om vi ville ha ett syskon till Lillan, men utifall bestämde vi oss...
Svar
11
· Visningar
1 056
·
L
Övr. Barn Var på stan med barnet och lovade att hon skulle få en glass. Givetvis så fanns det ingen glassbar precis i närheten och vi var ju på...
Svar
14
· Visningar
1 398
Senast: Inte_Ung
·
Småbarn Nu är det sommarlov och min dotter ska vara hemma från dagis fram tills mitten av augusti. Det har hon nog inget emot, men hon saknar...
Svar
7
· Visningar
3 477
Senast: elbereth
·
Småbarn Vad leker era 2-3 åringar med? Eller 2,5-3 åringar? Jag känner att det nog är dags att uppdatera sonens leksakslådor... :) 2
Svar
22
· Visningar
7 810
Senast: elbereth
·
Övr. Barn Var inne på Coop idag å skulle köpa mat. När jag är påväg mot kassorna står det en man och en pojke. Mannen håller pojken i örat och... 2 3
Svar
59
· Visningar
4 438
Gravid - 1år En kollega var förbi med sitt barn häromdagen. Vi kom in på kollegans sambos föräldraledighet som hittills inte hade blivit av...
Svar
10
· Visningar
1 335
Senast: Jozze
·
  • Låst
Gravid - 1år I går på spårvagnen såg jag en bebis, den kanske var max 1 månad..med JÄTTESTORA örhängen. Sånna där ploppar som går rakt igenom. Såg... 6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 984
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Ronja blir fyra månader om några veckor, och jag har börjat tänka på det här med smakisar. Bommade bvc-infon om smakisar så jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
1 253
Senast: Mynta2
·
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article2772419.ab Vi har ju haft flera diskussioner här inne huruvida man ska få bjuda de man...
Svar
12
· Visningar
1 621
Senast: Litenvit
·
Småbarn Behöver lite råd från er som är mer erfarna. Det var inte bara jag som var en trist mamma och inte ville ha huset fullt av barn. Det...
Svar
18
· Visningar
2 516
Senast: mian1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCX
  • Kaffechoklad?

Hund, Katt, Andra Djur