Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Fyller de 15 år! Idag har jag i all hemlighet, tillsammans med min man(barnens pappa) och de två småbröderna(13, 8 år) varit till...
2
Svar
27
· Visningar
2 638
Senast: gillaj
·
  • Låst
Övr. Barn ...har jag ! Jag är så stolt att jag nästan spricker. Min ena dotter kom just hem med sina betyg från andra ring. Tvåan har varit...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
16 743
Senast: Snurrfian
·
E
Gravid - 1år Jag väntar mitt andra barn om några veckor så det börjar ju dra ihop sig till förlossningen och många tankar och funderingar far genom...
Svar
7
· Visningar
10 962
Senast: Basilika
·
M
Gravid - 1år Ännu en tjockis uppdatering från en galet fet Mindra, och det där med söta bilder på magen kan alla här bara glömma eftersom jag inte är...
Svar
11
· Visningar
1 654
Småbarn Vi ska ha 1års kalas med föräldragruppen nu till helgen och jag behöver er hjälp med present tips! Vi ska köpa en present som ska passa...
Svar
1
· Visningar
2 313
Senast: Fibusen
·
Gravid - 1år Har blivit stor. :love: Idag har hon börjat gå. Visserligen väldigt vingligt och ostadigt, men knatar på det gör hon. :love: Fast...
Svar
7
· Visningar
963
Senast: Minta
·
S
Småbarn En kompis till mig påppekar om o om igen att det är skadligt för mina barn att köra med AC på i bilen... hon säger att det är farligt...
2
Svar
21
· Visningar
10 959
Senast: Leola
·
P
Gravid - 1år Jag hörde att en bekants bekant har en 5 månaders dotter som nu bajsar på toaletten. Mamman eller pappan sätter sig med henne på...
Svar
10
· Visningar
2 380
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Jag har länge misstänkt att jag varit med barn, då jag känt av symptomen (tuttarna växer, illamående, ont i ryggen och jag bölar som en...
Svar
17
· Visningar
2 868
Senast: jennyjenny
·
Gravid - 1år Under graviditeten, hur länge fortsatte ni rida innan ni slutade och varför?
Svar
3
· Visningar
793
Senast: Fellow04
·
Gravid - 1år Börjar bli lite sugen på att få gissa om det är en flicka eller pojke i magen nu. När fick ni höra hjärtljuden? Det här med att om det...
2
Svar
27
· Visningar
5 449
Gravid - 1år Någon som har erfarenhet av de vagnarna? Vad tycker ni om dem? Hur är liggläget för de vagnarna? Jag har inte kommit iväg för att...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Brandgul
·
M
Gravid - 1år fick en sådan till mitt första barn och hade velat hämta ut en sån igen men när jag skulle fylla i på internet stod att jag redan...
Svar
7
· Visningar
1 179
Småbarn NU har det gått så långt att vi inte orkar länge. Vi måste få sova! Ett alternativ är då sömnmedel en kort period för att vi ska få...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
14 351
Gravid - 1år Idag fyller min lilla älskling 3 månader och är numera en stor tjej (Som just nu sover på min mage med öppen mun, en dreggelfors i...
Svar
19
· Visningar
1 764
T
Gravid - 1år I tidningen häromdan läste jag att det visat sig att bebisar har lättare för att lära sig teckenspråk än "vanligt" språk. Genom att...
Svar
15
· Visningar
1 237
Senast: jennyjenny
·
O
Gravid - 1år :confused: Jag/vi försöker ju skaffa en avkomma av oss två...:rofl: Hade ÄL förra helgen- började söndag- hade 6 på söndag samt på...
Svar
4
· Visningar
2 980
Senast: Orrie
·
J
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2688325.ab Seriöst?? 2 åring? Lär väl seriöst inte låtit en 2 åring vara ensam ute på en...
Svar
11
· Visningar
1 035
Senast: Trygg
·
Småbarn Vilken solkräm anv du på ditt barn? Nu när det skrivs så mycket i tidningra om miljögifter och kemikalier i många solkrämer! Om det inte...
2
Svar
22
· Visningar
4 070
Senast: Lippy
·
E
Gravid - 1år 2006 skulle vi få vårat andra barn, allt var frid och fröjd, den sista Maj (v.32) fick jag plötsligt JORDENS värkar och åkte in till...
Svar
15
· Visningar
1 837
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama