Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn det är en väldigt lång historia detta, men jag gör den kort. det är så att man mamma hamnade på sjukhus för att hon fick en...
2
Svar
21
· Visningar
2 578
V
Gravid - 1år Nu har jag ätit Cerazette i ungefär två veckor och jag mår verkligen skit! Har gråtit konstant sen jag började med dom känns det som...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: boccia
·
Gravid - 1år Nu när det börjar dra ihop sig någorlunda mot BF (2,5 månad kvar) tänkte jag skriva en lista där allt man behöver köpa hem tills dess...
2
Svar
26
· Visningar
2 236
·
C
Gravid - 1år Bara en liten fundering... Ingen har kommenterat MK på mig innnan, därför blev jag lite paff när Läkaren igår (Akut, tillfällig...
Svar
5
· Visningar
1 775
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Jag behöver råd snabbt :) Jag är moster till en snart 17-årig tjej som bor hos mig för tillfället. Det är strul hemma med föräldrarna...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 448
Senast: lizzie
·
O
Gravid - 1år Alltså hur pass tidigt kan man göra ett grav.test?? Ja sitter och funderar? Vi funderar ju på barn, men typiskt nog så började ÄL i...
Svar
6
· Visningar
1 110
Senast: Orrie
·
Övr. Barn Jag börjar misstänka att Hampus är allergisk mot mina husdjur. Nu förra veckan kom han hem med ögonen fulla i sand, jag trodde det...
Svar
9
· Visningar
1 602
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Är gravid, jätteroligt när magen precis börjar komma. Låg i sängen idag när jag vaknade, och även om jag är långt från mager annars...
2
Svar
23
· Visningar
2 623
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Finns det någon rekomendation om hur gamla barn bör vara innan man flyger med dem? Har funderingar på att flyga till england i...
2
Svar
21
· Visningar
3 594
Senast: Snovind
·
Gravid - 1år Jag sitter och funderar på just detta, ska jag vara nöjd med min dotter eller ska vi skaffa ett syskon? Lite sugen på bebis är jag...
2
Svar
35
· Visningar
6 131
Senast: escodobe
·
Gravid - 1år Jag vet att det finns MÅÅÅNGA åsikter om hur länge och ens OM man överhuvudtaget ska rida som gravid, men jag måste i alla fall ställa...
2
Svar
22
· Visningar
2 315
Senast: Jegra
·
S
Gravid - 1år Hur är det med ögonfärgen egentligen? När får man blåa ögon, altså kan man få blåa ögon även fast pappa har bruna? kan någon förklara...
Svar
8
· Visningar
1 934
Senast: movi
·
Gravid - 1år Var på toa efter jobbet. Kissade litegrann, men det kom inte speciellt mycket (var helt enkelt inte spc nödig). Ca 2 minuter efter...
Svar
15
· Visningar
5 769
D
Gravid - 1år Hittade ingen tråd om ämnet och just nu håller jag på att krypa ur skinnet av illamående:crazy: Jag är inne i vecka 9 och har börjat må...
2
Svar
32
· Visningar
3 888
Senast: Dandyridge
·
Övr. Barn Nu var det tre år sedan jag red sist och det börjar suga i häst-tarmen minsann.. det är ju jobbigt det här ju, känner att jag måste...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Det är nu tre veckor sedan min Jag hade inga problem efter min första förlossning och märkte inte av några svullnader eller något, blev...
Svar
9
· Visningar
8 279
Senast: Snovind
·
Övr. Barn Letade efter andra trådar med samma innehåll, men fann bara en stängd från 2005. Någon mer förälder här mer än mig som har barn med...
Svar
0
· Visningar
2 292
Senast: BitterAss
·
Övr. Barn Min sambos brorsdotter har fått ett epilepsianfall...:cry::( Hon är bara 5 år,lilla skruttan.. Hon hade lekt med en kompis i...
Svar
7
· Visningar
1 330
Senast: LadyFrost
·
Gravid - 1år Såg fram emot förlossningen av mer än det uppenbara skälet: foglossningen skulle försvinna i princip omedelbart hade jag fått berättat...
Svar
3
· Visningar
822
·
Gravid - 1år jag tror att jag haft en liknande tråd tidigare, men hittar den inte så jag startar en ny.. Jag blir galen på detta krångel ang...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 299
Senast: FrontLine_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve