Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Någon som vet hur mammans mående under graviditeten påverkar barnet? Alltså om mamman har varit deppig, får man ett oroligt barn då...
Svar
8
· Visningar
1 292
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Vår 6-åriga son är mycket hästintresserad. Att hitta ridkläder som inte är i rosa funkar bra, men däremot är det värre med leksaker...
Svar
13
· Visningar
1 503
Senast: emma74
·
  • Låst
Övr. Barn När vi skolade in på dagis fick vi fylla i en massa uppgifter om vad vi tyckte var ok och inte. Fick vårt barn äta godis? Glass? Fick...
2
Svar
20
· Visningar
1 883
Senast: Snurrfian
·
C
Gravid - 1år Det verkar kvinnan som jobbar på apoteket tycka iaf:angel: Jag har aldrig varit med om liknande!! 11 mån sonen har varit kinkig i 2-3...
2
Svar
37
· Visningar
3 430
Senast: Luxi
·
Övr. Barn Helt enligt alla traditioner, så var det först lite skönsång från barnen och sedan var det prästens tur att vara traditionell på sitt...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 458
Senast: Gnist
·
Gravid - 1år Rädd och orolig! :confused: Hur kraftig flytning kan man verkligen ha under en graviditet? :confused::confused: Hur märker man...
Svar
6
· Visningar
2 837
Övr. Barn jag vet inte vad jag ska säga.... min dotter går i ettan och har aldrig pratat om sex förut vilket jag tycker är helt normalt i den...
2
Svar
23
· Visningar
2 522
Senast: Scorpan
·
Gravid - 1år Igår upptäckte vi för första gången att Loke kunde äntligen sätta sig upp själv! Stå själv kunde han göra en stund, stå längs bord...
Svar
11
· Visningar
1 168
Senast: doglover
·
K
Gravid - 1år Hejsan! jag är snart 17år, jag och min pojkvän har försökt att få barn i snart ett år nu men inget händer.. jag har haft en Cysta på...
Svar
18
· Visningar
2 629
Senast: marbella ryttare
·
Övr. Barn Alltså, vad gör det egentligen om ens SGI sänks ? Menar, när barnet fyller 1 och man inte bryr sig att uppfylla kravena för att skydda...
Svar
13
· Visningar
1 609
Senast: Mynta2
·
T
Gravid - 1år Heter det så? Som man får gå på när man är gravid och träffa andra blivande föräldrar. Jag är inte gravid men funderar lite...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 332
Senast: Jegra
·
S
Gravid - 1år Finns det någonsin en tid i livet då det känns helt rätt att försöka bilda familj? Jag och pojkvännen tänker som så att vi vill ha...
Svar
18
· Visningar
2 007
Senast: Bri
·
D
Småbarn Vi skall byta dagis till ett som ligger närmare där vi bor än på andra sidan sta'n. Det känns jättesorgligt eftersom personalen på...
Svar
5
· Visningar
1 928
Senast: lilltrolle
·
S
Gravid - 1år hej.. Jag & min kille har haft oskyddat samlag under drygt 4 år..jag blir verkligen inte gravid ....vad är det som kan vara "fel "...
Svar
18
· Visningar
1 420
Senast: Scorpan
·
Gravid - 1år Konstaterade idag att den formen av p medel öhvt inte nämdes alls när jag snackade med bm om p medel senast. Hur vanligt är det med...
Svar
6
· Visningar
1 577
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Kan man tillgodose alla de här ålderskategorierna där ? 13 åring 11 åring 1 1/2 åring 6 månaders Menar, finns det saker att...
2
Svar
21
· Visningar
2 845
Senast: Kaaarin
·
Gravid - 1år På tisdag bär det av upp till Belfast och Ikea, det ska storshoppas! Sam ska stanna hemma med pappa och mysa hela dagen så jag kan...
2
Svar
23
· Visningar
3 316
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Jahaja, då är den här. Fotbollssäsongen. I år har jag båda barnen i fotboll vilket innebär att varje söndagkväll (E träning), måndag (J...
Svar
9
· Visningar
1 482
Senast: Mabuse
·
C
Gravid - 1år "Välkommen till en ny vecka, en fortsatt fantastisk upplevelse i din graviditet! Vecka 31 låter dig känna. Känna med stora...
Svar
12
· Visningar
1 164
Senast: dressyrtant
·
Övr. Barn *börjar med att ropa på Görel* :o Jo alltså. Vid separationen för 2,5 år sedan så flyttade exet 45 mil ifrån orten där jag och barnen...
2
Svar
21
· Visningar
3 414
Senast: dressyrtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve