Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Kan man bli det? Jag menar inte när man måste sluta fast man inte vill. Utan om det kan bli så ändå. Jag har sakta trappat ner för att...
Svar
8
· Visningar
2 905
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Min son är 8, fyller 9 i år och går i en 1-3:a. Vår närmsta grannes son fyller tydligen år och har stort kalas. Han är två år äldre och...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 821
Senast: Trygg
·
Småbarn .. och fy vad tråkigt jag tycker det är!! Jag har inte tid! jag lever ju världens mest underbara liv och jag vill inte jobba...
Svar
6
· Visningar
1 179
Senast: Flyttfogel
·
Övr. Barn Fler än jag som tycker att det börjar gå för långt med de här studentbalerna? Är det rimligt att skolungdomar utan egen inkomst ska...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 235
S
  • Låst
Övr. Barn Hej alla föräldrar! Detta är egntligen inte ngn direkt fråga som rör föräldrar , har även lagt in den på undoms forumet men jag tror...
Svar
7
· Visningar
1 348
Senast: Snurrfian
·
S
Övr. Barn Har inga barn själv men läste en artikel igår i Göteborgs-posten om att det finns folk som kan lägga ner runt en 1000-lapp per barn i...
Svar
19
· Visningar
5 103
Senast: Bollen
·
O
Gravid - 1år Jag e så okunnig på allt detta, men kör på för fullt eller ja, blir det så blir det en liten här hemma, men nu har jag en undran! När...
Svar
6
· Visningar
1 599
Senast: Orrie
·
Övr. Barn Var kan man köpa sådana? Har en valp som envisas med att då och då kissa i sängen. Hitills är det "bara" täcken, kuddar och...
2
Svar
20
· Visningar
4 720
Senast: domino
·
Övr. Barn ..för en 12 åring som äter dåligt, känns ju inte så bra. Men vi måste utesluta att det inte är laktosen han blir dålig av...
2
Svar
30
· Visningar
2 352
Senast: lilltrolle
·
Övr. Barn Jag letar efter en rätt liten, fyrkantig pool som består av en duk och en metallställning (lätt att tömma. Några bekanta hittade en...
Svar
2
· Visningar
3 982
Senast: Sar
·
Småbarn Så närmar sig lillprinsens 1årsdag med allt vad det innebär. Kalas i trädgården blir det och presenter... Men vad i hela friden ska...
Svar
16
· Visningar
1 780
Senast: twinstar
·
Övr. Barn Mitt ex, Minis pappa, har samtyckt om att jag ska ha ensam vårdnad!! Jag är så glad så ni fattar inte det!:banana: Äntligen är vi...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 287
Senast: Snuffsan
·
Gravid - 1år Efter många års kämpande, 15 kg viktnedgång, och bl a ett utomkvedshavandeskap är jag nu gravid. Jag har till och med sett det lilla...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 403
Senast: Mitten
·
Småbarn Det finns det väl en del här? Ja, förskolelärare ska det väl heta :angel: Förlåt! Har funderat lite ute i min solstol. Vad gör ni...
Svar
12
· Visningar
2 491
Senast: mimmipigg
·
M
Gravid - 1år känns hemskt men när min son föddes för ca 1år sen efet förlossningen kände jag ingen direkt lycka,kändes inte som att jag älskade min...
Svar
3
· Visningar
967
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Är nu i v.28 - Somliga dagar (Främst på kvällen) är min mage alldeles stenhård när jag känner på den! Det är inget jag känner något...
Svar
4
· Visningar
1 994
Senast: humlanotrocadero
·
Småbarn till cykel då...vilket tror ni blir bäst? Har inget körkort och just nu inge jobb heller så i sommar tänkte jag avlasta sambon med att...
2
Svar
24
· Visningar
2 947
Senast: Sjalen
·
Gravid - 1år Det har vart över 30 grader varmt idag, och Rasmus vill inte ha vatten och inte heller babysaft. Han är glad hela dagen men blir kinkig...
2
Svar
21
· Visningar
2 903
Senast: mian1
·
Gravid - 1år Undrar om det är någon här som äter cerazette och hur ni mår av dom. Själv äter jag cerazette på grund utav att jag alltid har haft...
Svar
13
· Visningar
8 358
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år Nu har det gått 37 (!) dagar sen jag hade mens förra gången:confused: Mensen därinnan var sen den oxå men kom på 36:e dagen... För...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 134
Senast: Prosit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve