Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag sitter och funderar på just detta, ska jag vara nöjd med min dotter eller ska vi skaffa ett syskon? Lite sugen på bebis är jag... 2
Svar
35
· Visningar
6 141
Senast: escodobe
·
Gravid - 1år Jag vet att det finns MÅÅÅNGA åsikter om hur länge och ens OM man överhuvudtaget ska rida som gravid, men jag måste i alla fall ställa... 2
Svar
22
· Visningar
2 325
Senast: Jegra
·
S
Gravid - 1år Hur är det med ögonfärgen egentligen? När får man blåa ögon, altså kan man få blåa ögon även fast pappa har bruna? kan någon förklara...
Svar
8
· Visningar
1 934
Senast: movi
·
Gravid - 1år Var på toa efter jobbet. Kissade litegrann, men det kom inte speciellt mycket (var helt enkelt inte spc nödig). Ca 2 minuter efter...
Svar
15
· Visningar
5 796
D
Gravid - 1år Hittade ingen tråd om ämnet och just nu håller jag på att krypa ur skinnet av illamående:crazy: Jag är inne i vecka 9 och har börjat må... 2
Svar
32
· Visningar
3 889
Senast: Dandyridge
·
Övr. Barn Nu var det tre år sedan jag red sist och det börjar suga i häst-tarmen minsann.. det är ju jobbigt det här ju, känner att jag måste...
Svar
7
· Visningar
1 093
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Det är nu tre veckor sedan min Jag hade inga problem efter min första förlossning och märkte inte av några svullnader eller något, blev...
Svar
9
· Visningar
8 297
Senast: Snovind
·
Övr. Barn Letade efter andra trådar med samma innehåll, men fann bara en stängd från 2005. Någon mer förälder här mer än mig som har barn med...
Svar
0
· Visningar
2 296
Senast: BitterAss
·
Övr. Barn Min sambos brorsdotter har fått ett epilepsianfall...:cry::( Hon är bara 5 år,lilla skruttan.. Hon hade lekt med en kompis i...
Svar
7
· Visningar
1 330
Senast: LadyFrost
·
Gravid - 1år Såg fram emot förlossningen av mer än det uppenbara skälet: foglossningen skulle försvinna i princip omedelbart hade jag fått berättat...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: boccia
·
Gravid - 1år jag tror att jag haft en liknande tråd tidigare, men hittar den inte så jag startar en ny.. Jag blir galen på detta krångel ang... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 302
Senast: FrontLine_
·
Gravid - 1år Hej, Jag undrar om jag är ensam om att känna så här eller om det finns fler.....:confused: Jag är gravid för tredje gången men nu med...
Svar
2
· Visningar
1 056
Senast: Ribbson
·
Övr. Barn Nu är det massor med utflykter "hit och dit" och jag börjar faktiskt tröttna på dessa matsäckar som måste med till skolan. Det ena... 2
Svar
24
· Visningar
2 115
Senast: krullisgirl
·
Gravid - 1år Sambon har börjat träna så duktigt nu, och jag vill också vara med o svettas.. ;) Men jag glömde fråga på efterkontrollen hur det är med...
Svar
9
· Visningar
936
Senast: chrysler
·
Gravid - 1år Jag sitter och kvällsfilosoferar (utan vin faktiskt) och tänkte på en grej. De små soldaterna, när de skjuts ut, hur hittar de ägget...
Svar
1
· Visningar
1 122
Senast: Stinaelin
·
P
Övr. Barn Vad tycker ni att är rimligt att statens ska stå för när det gäller föräldrapenning/föräldraledighet? Om vi helt bortser från hur det... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 482
Senast: golit
·
Småbarn Ja min dotter är 2 år. Nu ikväll så somnade hon som vanligt strax innan 20 och somnade gott. Men vaknade nu vid 23 helt jätteledsen...
Svar
11
· Visningar
13 197
Senast: ika77
·
P
Gravid - 1år Vi ska ha namngivningskalas i juli för Tyra. För mig kunde det kvitta men min sambo tycker att det skulle vara kul. Det är en chans att...
Svar
5
· Visningar
2 175
Senast: Piffelina
·
Småbarn Hur gammla måste barnen vara för att man ska kunna sätta dem på dagis? Har försökt få kontakt med kommun idag för att höra men utan... 2
Svar
22
· Visningar
2 513
Senast: oz_joj
·
J
Småbarn Har en flicka på fyra år som går på dagis. Hon är glad och go tjej som umgås med de flesta, både yngre och äldre, på sin avdelning...
Svar
15
· Visningar
2 255
Senast: break_a_leg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka