Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Hej, Jag undrar om jag är ensam om att känna så här eller om det finns fler.....:confused: Jag är gravid för tredje gången men nu med...
Svar
2
· Visningar
1 056
Senast: Ribbson
·
Övr. Barn Nu är det massor med utflykter "hit och dit" och jag börjar faktiskt tröttna på dessa matsäckar som måste med till skolan. Det ena...
2
Svar
24
· Visningar
2 110
Senast: krullisgirl
·
Gravid - 1år Sambon har börjat träna så duktigt nu, och jag vill också vara med o svettas.. ;) Men jag glömde fråga på efterkontrollen hur det är med...
Svar
9
· Visningar
933
Senast: chrysler
·
Gravid - 1år Jag sitter och kvällsfilosoferar (utan vin faktiskt) och tänkte på en grej. De små soldaterna, när de skjuts ut, hur hittar de ägget...
Svar
1
· Visningar
1 119
Senast: Stinaelin
·
P
Övr. Barn Vad tycker ni att är rimligt att statens ska stå för när det gäller föräldrapenning/föräldraledighet? Om vi helt bortser från hur det...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 482
Senast: golit
·
Småbarn Ja min dotter är 2 år. Nu ikväll så somnade hon som vanligt strax innan 20 och somnade gott. Men vaknade nu vid 23 helt jätteledsen...
Svar
11
· Visningar
13 194
Senast: ika77
·
P
Gravid - 1år Vi ska ha namngivningskalas i juli för Tyra. För mig kunde det kvitta men min sambo tycker att det skulle vara kul. Det är en chans att...
Svar
5
· Visningar
2 175
Senast: Piffelina
·
Småbarn Hur gammla måste barnen vara för att man ska kunna sätta dem på dagis? Har försökt få kontakt med kommun idag för att höra men utan...
2
Svar
22
· Visningar
2 506
Senast: oz_joj
·
J
Småbarn Har en flicka på fyra år som går på dagis. Hon är glad och go tjej som umgås med de flesta, både yngre och äldre, på sin avdelning...
Svar
15
· Visningar
2 254
Senast: break_a_leg
·
H
Gravid - 1år Spontant vilka namn är hög/lågstatus?? AKA WT-namn:crazy: Alltså 2000-talets conny, ronny och jonny. Jag kommer inte på något bättre...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
14 893
Senast: Willebillebus
·
Övr. Barn Hur länge är det rimligt att behöva vänta på rättning och bedömning av en novell i grundskolan? Jag har jobbat som lärare några år och...
2
Svar
32
· Visningar
3 636
Senast: Fnurra
·
Småbarn Jag har en underbar dotter på 2 år, jag älskar henne mest av allt i hela världen och vill vara vid hennes sida så länge som möjligt. Då...
Svar
17
· Visningar
1 774
Senast: Korven
·
Övr. Barn Jag är väldigt blyg som person. Min man ( fd då....;)) sa alltid att jag var socialt handikappad- och ja, det ÄR jag. Jag pratar inte...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 740
Senast: Enya
·
B
  • Låst
Småbarn Många sätter ju sina barn i dagis runt 1-2 år. Vår dotter är nu 16månader och jag villl gå hemma lääänge till. Visst är det ekonomiska...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
8 495
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Några av er har säkert hört att havsnivån är ovanligt låg i år, och det vatten som "fattas" finner ni nu i mina ben haha! Helt...
Svar
10
· Visningar
4 575
Senast: CosmicQueen
·
S
Gravid - 1år Fick i helgen en blödning (gravid i 7:e veckan). Blev först orolig såklart men konstaterade rätt snabbt med tanke på hur jag mådde, å...
2
Svar
24
· Visningar
5 383
Senast: saltahajen
·
E
Gravid - 1år hur "lite" känns förverkarna å allt sånt innan den "stora" smärtan börjar?
Svar
14
· Visningar
1 143
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Idag tog Von Dregel sitt första steg utan stöd, han stod mot en soffa och ville till mamma, vände sig om och gick iväg. Ett ordentligt...
Svar
5
· Visningar
794
Senast: Jillybean
·
Gravid - 1år Fick en kommentar igår som jag funderat lite över. Träffade en ytlig bekant och hade givetvis lilla Emma, nio månader, med mig. Hon blev...
Svar
11
· Visningar
1 390
Senast: jerseyko
·
O
Småbarn Detta blir mitt första inlägg under anonymt alias någonsin men jag känner att det är dags nu. Jag är småbarnsmamma, min sambo och jag...
Svar
8
· Visningar
1 666
Senast: Milene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix