På riktigt eller på Lur?

Sv: På riktigt eller på Lur?

Täta kontroller är nog både nödvändiga och lugnande.
Bra att du kan vila när du är trött.
Sköt om er nu fram till det är dags. :bow:

Jag var GBS-positiv med min yngsta flicka. Hon kom 2 v. för tidigt men mådde bra!

*håller tummarna*

Upprepat smärtsamma sammandragningar hela gårdagskvällen.

La mig i ett varmt bad och det lugnade sig lite. Har vaknat i natt två ggr av ONT och ska ringa in om en stund. Behöver bara kaffe i kroppen först :angel:

Tröttsamt med upprepade smärtor. Man blir Låg.

Bebis har blivit mkt lugnare, såklart blir hon påverkad. Och jag orolig för det med såklart. Men

Det tar också att åka in o ut hela tiden, jag är ingen särskilt hysterisk person egentligen.

Håller tummar !!
Kram!!

*sympatiandas*

Hur går det? Lider med dig och håller tummarna för att GBS inte ska påverka negativt. Lycka till! :)

Liknande trådar

Gravid - 1år I måndags kväll, vid 18-tiden, fick jag en pytteliten blödning och sen tog "mensvärken" i rejält under några timmar. Efter 3 timmar...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 923
Senast: TinyWiny
·
D
Gravid - 1år Nu blir jag riktigt trött. Måste bara få skriva av mej och ventilera mej lite. Allt började i vecka 25 då jag fick konstaterat att...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Dandyridge
·
Övr. Hund Jag vet att ämnet är gammalt som gatan, men jag kan för mitt liv inte förstå att folk inte tänker bättre, eller tänker överhuvudtaget...
Svar
15
· Visningar
1 023
Senast: Gabbi
·
  • Låst
Övr. Barn Igår, en dag före utsatt tid fick jag en liten fin son :love: . Namn är ännu inte bestämt, men det kommer väl. Han var 3372 g tung och...
Svar
6
· Visningar
868
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?