Flyga med småbarn

Sv: Flyga med småbarn

Sam har eget pass, han är 2 veckor på bilden och det gäller i 3 år när de är så små. Även det tycker jag är långt!

Det som är konstigt tycker jag är att det inte står någonstans i hans pass vem som är hans föräldrar. Sam har sin pappas efternamn så jag skulle typ kunnat ta vilken unge som helst och sno ett pass.... Lite konstigt tycker jag.

Sv: Flyga med småbarn

Sonen fick pass när han var 9 månader och det gäller 5 år. Hur konstigt ser det ut om 5 år?

Till TS: Vi har flugit utomlands med Lufthansa och SAS och då åkte sonen gratis. Fick dessutom en basin till honom, då vi åkte ända till Los Angeles. Till England behövs ju inte det, men det finns nog många flygbolag som tar så små barn gratis.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 692
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 910
Senast: linnsan
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 361
Senast: Mirre
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 610
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama