Lillasyster 12 år =)

Sv: Lillasyster 12 år =)

Sådant gör jag oxå, eller så berättar jag för henne när jag berömmer henne vad det e som hon har gjort för ngt bra =) Det e svårt detta. Hehe. Fastän att jag har levt med henne i hela mitt liv så har man helt plötsligt fått ett annat ansvar ang henne. Nu så ska man själv se till att hon sköter sig själv, skolan o annat :grin: Jag avundar er som får detta att funka. Hehe

Sv: Lillasyster 12 år =)

Ja lätt är det inte. Och jag tror då rakt inte att det finns familjer där allt alltid funkar som det ska. En stor eloge till dig för att du bryr dig så mycket om din syster och vill lära dig mer för att kunna hjälpa henne på bästa sätt!!! :bow:
Låter som om du är en bra bit på vägen redan! :laugh:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 964
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 939
Senast: fixi
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 287
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
771
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama