Det tog sig!

Sv: Det tog sig!

Ja, men precis det är det jag menar att jag är "rädd" för nu om vi skulle försöka. Eftersom vi är unga så skulle min mamma bli besviken över att jag inte utbildade mig först (vilket jag ska:D).
Men jag tänkte att den oron växer nog bort när man är äldre och jag och pojkvännen/sambon får starta våra egna liv helt tillsammans. Därav frågan som säkert lät skitdum.:D

Men min mamma är helt klart inte den som jublar över barnbarn, det tror jag inte. Om min bror skulle komma med en sån nyhet (han är ändå 28 i år) så skulle hon nog bara säga "vad spännande"..men jag tror inte att hon skulle visa sådan glädje som vissa mammor. Vissa verkar bli helt tokiga över barnbarn.:D

Vissa verkar bli helt tokiga över barnbarn.:D

Min mamma är en sån! Jag minns knappt när jag köpte grejjer till min son sist. Några månader sen fick jag 20% på kappahl och sen var jag ju tvungne att köpa en haklapp med ärmar. Innan de handlade jag en pyamas vid lucia :o

Jag kan inte lista ut vem den hemliga bukefalisten är *super nyfiken* kan man inte få några ledtrådar :angel:

Haha, nej, nu får ni klura en stund. ;)

Jag är så vansinnigt trött! Ska jag skylla på sömnbrist eller kan jag skylla på graviditetshormoner? Känner mig helt däckad bara jag går uppför trappen här hemma. Jättelyckat att köra hem nästan 20 kubik ved i 20 graders värme... :smirk:

Se! nu fick ni en ledtråd! Den hemliga bukefalisten eldar med ved. ;)

Jag svimmade i v.7! Så bra gick det för mig att hålla de hemligt.

Ok ved, då är du inte den jag trodde de var. *klurar*

Bra ledtrådar
Sambons födelsedag 29 januari
Värmekälla: Ved

Jag e verkligen inte RÄDD att berätta för mina föräldrar, men spänd, på HUR man ska säga det...vill ju få till det på ett litet skoj vis......

Jag kommer nog att typ skulle ge mina föräldrar nåt, o säga: Varågod mormor & morfar" o få vi sen se hur dem reagerar....:angel:

Till svärmor vet jag inte riktigt (hmm hon o jag e ju inte dem bästa "vännerna")

Något sånt här kanske skulle passa?
http://www.familjetorget.se/default.asp?Link=sida.asp&Meny_Id=108

http://www.familjetorget.se/default.asp?Link=sida.asp&Meny_Id=69

http://www.familjetorget.se/default.asp?Link=sida.asp&Meny_Id=541

http://www.lovelymama.se/

Stort grattis från mig och mitt kommande lilla pyre! :bump::bump:
Jag svävade som på små moln en lång tid, för min sambo tog det lite längre tid att landa.

Jag svimmade i v.7! Så bra gick det för mig att hålla de hemligt.

Ok ved, då är du inte den jag trodde de var. *klurar*

Bra ledtrådar
Sambons födelsedag 29 januari
Värmekälla: Ved
:rofl:

Lovley. ;)

Stort grattis från mig och mitt kommande lilla pyre! :bump::bump:
Jag svävade som på små moln en lång tid, för min sambo tog det lite längre tid att landa.
Ja, sambon är inte alls lika entuisiastisk. (eller, det lät fel, det är klart han är, men inte som jag som läser fakta om "min vecka" flera gånger om dagen. :angel:)

Men det sägs väl att det tar 9 månader att vänja sig och vi som ska bära omkring på bäbisen har de 9 månaderna innan förlossningen och karlarna har den 9 månader efter...

Åh vad jag är sugen på cider. :(:)

Var in på bolaget på onsdagen och shoppade lite till (den) kvällens klassfest. När jag kom hem hade grav.testen kommit i brevlådan och sen blev det ju inget dricka av. Nu ligger de där i kylskåpet och bara blänger på mig medan de ropar "Drick mig! Drick mig!" varje gång jag öppnar kylskåpsdörren.

Men banne mig, de får ligga där i ett år! (alternativt, och mer troligt, drickas upp av någon annan under sommarens fester...)

Nu ska jag åka och köpa vitaminer. Det är nog hälsosammare för det lilla fröet... och för mig oxå kanske... :angel::rofl:

Ja, tur jag inte är en sån som gärna dricker, den dagen jag e på tjocken kommer jag ju inte sakna cider- trots det är sjukt gott att bar ata en så där på kvällen..åhh det får det nog bli i kväll :D så gick det med det....men jag e nog ej gravid i nu...har ju ÄL o kör på men.....får se hur det blir i kväll, ensam hemma ju......fast cola är ju SÅÅÅÅÅÅ mega MKT godare!!:banana:

Cola är ju jätteäckligt!
Jag klarar inte av mer än max tre klunkar cola nu för tiden. *uäck*

Ät mycket frukt och grönsaker!
Kombinera detta med dina vitaminer samt järntabletter!
Då kommer dina värden vara okej sedan!

Nu har kabelsko gjort någonting mycket vuxet och med andan i halsgropen ring till MVC.
Tid för inskrivning den 14 JULI!!! Herregud, jag kommer ju hinna bli übernervös.
Tänk om Lillskrutt inte håller i sig tilldess? Och tänk om h*n gör det?!

Ojoj, lilla pyre, håll i dig. Mamma och pappa vill träffa dig. :)

Jag köpte en burk med "vita max kvinna" (tror jag..)
"duger" den?

Försökte jämföra med alla andra burkar och blev bara förvirrad. Det verkade dock vara mycket folsyra och mycket järn i denna och det är väl det som är viktigt. :)

Jag vill oxå vara så vuxen o behöva ringa MVC....JAG VILL!!!!!!!
Jaja, den dagen kommer väl!!:grin:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka