Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad är grejjen med att man ALLTID måste dricka för att kunna umgås? Jag fattar verkligen inte....
Hos mina svärföräldrar finns det ALLTID öl och vin, men aldrig en droppe mineralvatten eller läsk... de hänvisar alltid till kranen (jag dricker inte alkohol).
Jag vet faktiskt inte. Önskar att jag hade ett svar på varför man egentligen dricker. För att det är gott? Javisst öl och vin är gott men det finns mycket annat som är gott.
Vi har alkohol hemma, men inte alltid.
Kolsyrat vatten, läsk och saft har vi att bjuda på när vi inte har alkohol.
Vi serverar alltid alkoholfria alternativ Vi vet dessutom oftast vad folk vill ha och ser till att ha det hemma när man får gäster. Anser det självklart!
Det verkar som att sambon till TS inte riktigt är mogen för uppgiften.
Dags att växa upp och inse fakta, samt börja ta konsekvenserna av sitt handlande.
Håller med om vad som skrevs tidigare, att särbo kanske kan vara en god idé?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.