Från rygg till mage första gången.

Sv: Från rygg till mage första gången.

Min har inte vänt sig än, och han är snart 7 månader. När han ligger på underlag som lutar lite rullar han runt ibland, men det räknas inte riktigt, tycker jag.

Första sonen vände sig heller inte. Han lärde sig krypa vid 9 månader, och jag tror knappt han hade vänt sig då ens.

Minstingen kommer nog att krypa tidigare. Han är redan på god väg. Men rulla runt är han inte intresserad av. Han sitter dock stadigt sedan några veckor.

Våran vände den 28/2. Hon är född 16/12. Det var ingen slump eftersom hon gjorde det flera gånger den dagen.

Våran vände den 28/2. Hon är född 16/12. Det var ingen slump eftersom hon gjorde det flera gånger den dagen.

Slump hmmm :angel: nåja hon vände sig iallafall :) Får se när nästa tillfälle blir.

Hon gillar verkligen att ligga på mage och kika runt :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 383
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 695
Senast: Enya
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 923
Senast: Nixehen
·
Hästvård Tänkte jag skulle ringa kliniken imorgon och höra mig för vad de tror, men skadar ju inte att bolla lite tankar innan dess. Min häst...
Svar
1
· Visningar
613
Senast: Ray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama