Mamma med dockbarn?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Mamma med dockbarn?

Man åker inte med paraplyvagn och bebis. De är för små.

Min bugga väger 5 kg och den är för det lika jobbig i bussar med trappsteg. Så vikten spelar ingen roll för du VILL INTE dunsa ditt barn mot trappstegen upp och ner!

Och som sagt; Får man inte lyfta säg det då: Tyvärr jag får inte pga att jag har ont tex.. så är problemet ur världen :)

Sen får egentligen jag inte lyfta heller men gör det då jag själv har barn så hjälper både vagnar, rullator mm på och av trots smärtan i ryggen för jag vet hur svårt det är.

- Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, jag har kronisk inflammation i nacke, axlar och rygg, har diskbråck och dessutom MS men jag hoppas du får hjälp av nån annan.
Ja, ska du dra hela den där harangen när du ska tala om att du inte kan så förstår jag att du inte orkar svara... ;)

Jag tycker nog att det räcker med, som jag skrev tidigare "jag skulle gärna vilja, men jag kan (tyvärr) inte" eller något av de andra mer fåordiga förslagen som de andra kommit med :)

Åh vad jag skall garva den dagen du beklagar dig.
En kort fråga, vad gör du på föräldraforumet när det är så uppenbart att du avskyr människor med barn?

Ibland är det skrämmande att konstatera att humlan ska ha barn senare i höst.

Jag hoppas, precis som PMM, att humlan är någon annan i verkligheten. För hennes barn och omgivnings skull.

Tråden har kommit långt från ämnet och har hakat upp sig i samma skivspår så här med låses denna!

Mvh
Snurrfian-moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar