Är så lycklig!!

Sv: Är så lycklig!!

Grattis grattis !!!
Man får vara sjukt lycklig, mitt lyckorus har inte släppt, snart är det 11 underbara veckor :love:

Inte mitt heller :love: Så härligt, jag verkligen älskar henne.

Nu ska vi ta oss en promenad till affären.

Tänk att sånna småsaker som inte var något speciellt innan blir så speciellt nu.

Absolut :love::). Att man kan älska någon så mycket, så att det värker i hjärtat.

Jag bara varnar dej, det här är bara början och det blir bara värre och värre!!! Jag saknar min babes när han sover och håller på att pussa och gosa bort honom varje dag! :love:

Här kommer bild på min son :love:

hifw9jbccnenfgqmef4u40jjt0viihednpirlmu7b.jpg

Hoppas det fungerar, har aldrig lagt in bild tidigare....

Ett JÄTTE grattis skickar jag över till er :laugh:

Kram

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 133
Småbarn Ville skriva mindre, men det gäller bara längden, inte vikten eller något, så fick bli kortare. 🙈😅 Hur som, vi var hos BVC i går, på 6...
Svar
14
· Visningar
1 285
Senast: Araminta
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 265
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Har en fundering angående hur man ska tänka vad gäller båda alternativen. Tänker fördelen med vaginalt ät att man borde läka snabbare... 17 18 19
Svar
366
· Visningar
17 888

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vem kör och varför?
  • Bojkott av butiker
  • Kaffechoklad?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII