Är så lycklig!!

Sv: Är så lycklig!!

Grattis grattis !!!
Man får vara sjukt lycklig, mitt lyckorus har inte släppt, snart är det 11 underbara veckor :love:

Inte mitt heller :love: Så härligt, jag verkligen älskar henne.

Nu ska vi ta oss en promenad till affären.

Tänk att sånna småsaker som inte var något speciellt innan blir så speciellt nu.

Absolut :love::). Att man kan älska någon så mycket, så att det värker i hjärtat.

Jag bara varnar dej, det här är bara början och det blir bara värre och värre!!! Jag saknar min babes när han sover och håller på att pussa och gosa bort honom varje dag! :love:

Här kommer bild på min son :love:

hifw9jbccnenfgqmef4u40jjt0viihednpirlmu7b.jpg

Hoppas det fungerar, har aldrig lagt in bild tidigare....

Ett JÄTTE grattis skickar jag över till er :laugh:

Kram

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
617
Senast: Svartkatt
·
Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: trazel
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
563
Senast: Bufera
·
Hästvård I fredags kväll när jag hämtade hem hästarna från sommarhagen såg min lilla (156 cm, nordsvensk/varmblod) ut så här. Självklart ringdes...
2
Svar
39
· Visningar
3 937
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar