• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare Tarzzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 123
T

Tarzzan

Jag har kikat runt på nätet efter en bok där man skriver i allt som händer under graviditeten och efter.
Man kan bla skriva i dom första tänderna och när dom gör något för första gången.

Någon som vet vad jag menar för bok, och vart man kan få tag på den??

Sv: Baby bok

Vill ha fler tips:bow:
Vet att det fanns i blått och rosa när jag var liten.

Vi köpte en på en bokhandel på Avenyn. Den hette: Boken om mig. Vi valde den för man behövde inte skriva så förbenat mycket i den...Fast den boken handlar enbart om babyn..inte om graviditeten.

Till F har vi Pelle kanins babybok. Den är jättefin och söt, men den handlar bara om första året (och någon enstaka sida om graviditeten).

Till A har vi en som bara heter Babyboken. Den är inte lika fin, men innehåller fler sidor och sträcker sig ända till skoltiden. Det finns många sidor i den där man kan skriva lite mer fritt. Det är lite mer sidor om graviditet och förlossning i den här boken än i Pelle kanins.

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: Bufera
·
Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
630
Senast: FrDrake
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och... 2
Svar
21
· Visningar
1 217
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 318
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • En tråd om bäddar
  • Oseriös avel 2023