Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jaha, så har man ätit gös i graviditetsvecka 22 då. Var ju inte meningen. Fiskad i Hjälmaren. Kan ingen här tala om för mig att...
Svar
11
· Visningar
4 120
Senast: jennyjenny
·
Gravid - 1år Funderade på en lektion vi hade i skolan som handlade om X- och Y-kromosomer. Stämmer det att spermier med Y-kromosomer väger mindre...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: CillaW
·
Gravid - 1år Den babyproffsen har. Är den bra? 09ans vagn kostade ju bara 3000 hos babyproffsen och hade det jag vill ha hos en vagn. Men är den bra...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: Piffelina
·
Övr. Barn Sambons tvillingbröder på 6½ år ska vara hos oss hela helgen och vi behöver förslag på vad vi kan hitta på. Vanligtvis brukar de bara...
Svar
1
· Visningar
659
T
Gravid - 1år på tv4 fakta. Någon som vet om man kan se den via nätet? Vill så gärna se den serien men har inte tv4 fakta:mad:
Svar
2
· Visningar
881
Senast: Tarzzan
·
Småbarn Idag åkte dottern (ca. 2,5 år) och pappan till stockholm för att hälsa på pappans farmor som fyller 90 år! Dom ska vara borta tills i...
Svar
16
· Visningar
1 554
Senast: Jettan
·
Gravid - 1år Idag fick Ailie sin andra vaccinationsspruta och lillan är alldeles färdig. Min annars så pigga och glada lilla tjej har sovit hela...
Svar
13
· Visningar
1 201
Senast: miss_kala
·
M
Gravid - 1år Vi håller på att renovera hemma och jag har precis fått besked att jag är gravid. Nu är min fråga: Hur mycket vågar man ta i utan att...
Svar
16
· Visningar
1 318
Senast: Mirac_
·
Gravid - 1år Ni som fick bristningar på magen, när under graviditeten kom de ungefär? Jag är ju bara i vecka 22 men magen har exploderat i storlek...
2
Svar
26
· Visningar
8 752
Senast: Lupino
·
M
Gravid - 1år Har köpt en SAAB 9-5 -02 för ett tag sen. Min fråga är nu om någon vet vad det kostar att koppla ur airbagen där fram? Och om det går...
Svar
12
· Visningar
3 854
Senast: boccia
·
P
Gravid - 1år Vi är nu inne på tredje kudden för dottern, på 2.5 månad. Vad har ni för kuddar till era barn? För de som vi köpt blir platta i mitten...
2
Svar
30
· Visningar
3 087
Senast: Piffelina
·
Gravid - 1år nu är junior 7 månader och visst förstod jag att kroppen skulle ändra sig efter en graviditet men HALLÅ! jag har fortfarande mage som...
Svar
10
· Visningar
1 076
Senast: fiaskurken
·
H
Övr. Barn Är jag den enda som inte håller med när mammor o pappor himlar med ögonen samtidigt som de nästan chockat utbrister: "Barn är SÅÅÅ...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 433
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Nästa sommar fyller en god vän år och då har jag om allt går bra en 7månaders bebis att ta med. vi kommer nog att få barnvakt under just...
Svar
11
· Visningar
1 222
Senast: jennyjenny
·
A
Gravid - 1år Hjälp mig ur detta!:eek: ja jobbar på ett ställe där vi kvinnor "måste" ta gravtest för att få jobba inom området (röntgen/strålning)...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 790
Senast: JumpForMyLove
·
Småbarn Läste en artikel i en tidning för ett tag sedan, med tips och recept för barnkalas. Syftet med det hela var då att alla skulle kunna...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: Ishtar
·
V
Gravid - 1år Som Rubriken lyder. Nu mår jag jätte dåligt och är mycket rädd att jag har fått missfall :cry: I går hadde jag ont till och från i...
2
Svar
36
· Visningar
7 545
Senast: C_L
·
M
Gravid - 1år Jag är gravid i vecka 7 och har kommit in i en period av illamående. Får liksom tvinga i sig mat och det är inte kul. Nu undrar jag...
Svar
11
· Visningar
6 669
Senast: Mirac_
·
Övr. Barn Att rökning är farligt är ju självskrivet, men mer då? Fyll på listan vad du anser vara farligt och som inte egentligen bör finnas i...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 171
Senast: CosmicQueen
·
T
Gravid - 1år Jag och sambon skall börja med barn verkstadn nu:bump: Men jag är lite osäker på hur man räknar ut ägglossningen. Jag slutade med...
Svar
17
· Visningar
11 503
Senast: Comfort
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama