Vikt uppgång under graviditet

Sv: Vikt uppgång under graviditet

Kan kasta in lite bilder också:

Precis innan grav. 1: (augusti -05)

Höggravid: (april -06)

Precis innan grav.2 (september -06)

Höggravid: (juli -07)

Nyförlöst: (juli -07)

Nu: (juni -08)

Bananabambi: det är ju fantastiskt, jag skulle knappt ha känt igen dig. Du ser alldeles sprudlande ut på den sista bilden! :laugh:

Tack :)

Det är trettio kilos skillnad mellan sista och näst sista bilden.

Och mellan min första höggravidbild och nu, är det *brr* 50 kilos skillnad. Uhhhh.

Jag gick upp 20 kg, otroligt mycket vatten, och nu 2 veckor efter hon kom, har jag gått ner 19 haha..Kan tillägga att jag suttit på toa mestadels under dom här två veckorna och pinkat hahahahaha

OJ! Vilken skillnad! Det ser ju ut som två helt olika människor:D
Jag gillar bilden när du sitter på sängkanten och ser lagomt pigg ut.. ser nästan ut som jag för två veckor sen :D

Ja, fy f*n vad dåligt jag mådde där. Skyhögt blodtryck och supersvullen. Hade varit inlagd en vecka där, tror det var dagen innan igångsättning.

Trots att jag knappt orkade stå upp så handtvättade jag alla mina kläder varje kväll, och duschade och rakade benen. I tio dagars tid. Uhh, vill bara glömma den tiden.

Liknande trådar

Gravid - 1år Fick efter min tredje graviditet åderbråck på ena benet, inte särskilt mycket. Men det har blivit mer och mer hela tiden sedan dess, nu...
Svar
10
· Visningar
770
Senast: Humla
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
563
Senast: Bufera
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 352
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Barn Jag blir tokig snart, dottern är sjuk konstant! Hon går 3 dgr i veckan på föris och hinner gå en vecka innan hon är sjuk igen. Men under...
2
Svar
22
· Visningar
2 249
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar