Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn ...bor på gården bredvid min.. Eller - det har sedan vi flyttade in för 4½ år sedan varit en stor omflyttning på den kommunala...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 346
Senast: _Eva_
·
Gravid - 1år Rasmus är 9 månader. Jag har gått ner alla kg och håller igång och rider och promenerar. Men fortfarande så är mina magmuskler typ 2 km...
Svar
8
· Visningar
1 445
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år jag är i vecka 6 och det har redan börjat synas:crazy: men det känns inte som det vuxit något utan snarare att magen samlat åt sig allt...
Svar
13
· Visningar
6 368
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år Nu har jag ju inte fått min bebis än, men det är nog lika varmt i september månad. Hur gör ni för att skydda dom små liven, de är ju så...
Svar
18
· Visningar
1 836
Senast: Mynta2
·
Gravid - 1år Min plutt är 4,5 månad och det är som ni säket märkt _varmt_. Varje dag tror jag att "idag måste det vara den varmaste dagen i år", men...
Svar
5
· Visningar
764
Senast: _Skifting_
·
W
Gravid - 1år jag och min pojkvän planerar att skaffa barn och jag undrar om det finns nån med bra tips för att de kanske ska gå lättare eller nå? har...
2
Svar
23
· Visningar
2 380
Senast: tinissen
·
  • Låst
Gravid - 1år Kom att tänka på henne, ser att hon hade BF 18/7, inte inloggad på Buke sedan 23/7. Har jag missat nåt? Är hon på G?
Svar
3
· Visningar
840
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Dottern är snart ett och verkar gilla hästar. Hon går inte än men det ligger nära tror jag. Jag vill att hon har hjälm på sig när hon...
2
Svar
22
· Visningar
7 613
Senast: Dorinda
·
M
Gravid - 1år min första förlossning började med att jag vaknade av att vattnet hade gått, en halvtimme senare hade jag värkar och fyra och en halv...
2
Svar
25
· Visningar
5 679
Senast: mosig
·
Övr. Barn Får era barn äta sötsaker och gottsaker såsom chips, godis, salta pinnar etc? hur ofta? Varför/varför inte? Hur mycket får dom äta när...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 382
Senast: Mammas
·
F
Gravid - 1år ja som rubriken lyder, har ni börjat handla än? och vad har ni köpt i så fall? skriv gärna vilken vecka ni är i och vad ni har köpt...
2
Svar
27
· Visningar
3 284
Gravid - 1år Efter allt skit som vart med frånvarande pappa, sömlösa nätter, stress...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: nevin
·
Övr. Barn Jag har nog skrivit fler trådar tidigare om min svärmor. Om att jag upplever att hon favoriserar mina barns kusin, det finns olika...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 571
Senast: Calazirya
·
Småbarn Debattartikel i DN som är läsvärd. Vet att frågan är väldigt känslig för de flesta, men häng inte budbäraren:crazy...
14 15 16
Svar
310
· Visningar
19 730
Gravid - 1år Nu börjar jag bli trött på magen. Har ca tre veckor kvar till utsatt datum, men börjar ändå kände mig trött på att vara så här stor och...
Svar
10
· Visningar
1 354
Gravid - 1år Idag har jag gått 12 dagar (egentligen nästan en vecka till om man räknar från mensen) över tiden och jag känner mig alltmer deprimerad...
2
Svar
28
· Visningar
8 931
Senast: Javan
·
A
Gravid - 1år :( Fick ju MF slutet av oktober förra året och det vill ju inte ta sig efter det. har börjat utredning och de första proverna...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Hallå hallå igen! Många av er vet säkert att det har varit en hel del trassel för oss med försäkringskassan, och nu sitter vi där igen...
Svar
5
· Visningar
4 146
Senast: FrontLine_
·
M
Gravid - 1år det här med "färdknäppen" har ju hört att det är något i sperman som sätter igång ev. förlossning men kan det inte vara något mer...
Svar
11
· Visningar
2 516
Senast: mosig
·
T
Gravid - 1år Vi lutar åt att inte döpa vår lilla dotter utan ha en namngivningscermoni istället. Men vad gör man på en sådan cermoni, har förstått...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Marie_C
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama