ameo
Moderator
Sv: Ridhjälm till småbarn
Jadu, just den rosa och ljusblåa färgen på Cascohjälmarna gjorde att jag inte köpte någon sådan. Hade det funnits fler färger att välja mellan - gul, grön, lila, vit och svart - så hade jag kunnat acceptera det, men när bara ljusblått och rosa finns som alternativ så ser jag rött. Oavsett om det handlar om hjälmar, kläder eller annat...
Mina barn har inte hjälm i stallet. Fast de är nästan aldrig i stallet tillsammans med hästarna. De gånger de borstar på shettisarna får de vara utan.Tack för alla svaren!
Min dotter kommer säkert inte rida på ett bra tag utan jag vill att hon helt enkelt har hjälm när hon är med i stallet. Är det någon annan som tänker så också?
Nu blir det cykelhjälm till att börja med och sedan verkar den där svarta bra!
Varför ska hjälmarna vara rosa och ljusblå? Det är ju tuffare att klä dem som en miniryttare än i rosa och ljusblått, det finns ju rätt mycket kläder i de färgerna ändå...
Jadu, just den rosa och ljusblåa färgen på Cascohjälmarna gjorde att jag inte köpte någon sådan. Hade det funnits fler färger att välja mellan - gul, grön, lila, vit och svart - så hade jag kunnat acceptera det, men när bara ljusblått och rosa finns som alternativ så ser jag rött. Oavsett om det handlar om hjälmar, kläder eller annat...