Sv: Snutten

Numera har jag bara en lokatt som jag fått av min flickvän som sitter på bokhyllan vid fotänden på sängen (lokatten sitter där alltså, inte min flickvän. Hon har lov att vara i sängen :rofl:).

:rofl::rofl:

Jag hade också gosedjur länge. Och ännu när jag tex har jobbat natt och ska sova själv i sängen så kramar jag gärna sambons kudde:o.

Det jobbiga som jag ser med snutten är att ingen annan snutte accepteras än den de haft från början. Jag försökte tidigt introducera en ny, så att man kunde skifta, men icke. Tyvärr hade de inte kvar fler likadana nästa gång jag kom till Ullared!

/Timsetim

Just därför köpte jag tre (eller fyra?) exakt likadana på Ullared! redan före förlossningen (april 2006). :D I början smusslade jag med tvätteriet, men när han blev äldre lyckades jag få honom att inse det positiva i att tvätta snutten och få en ny, ren och fräsch direkt i handen när jag bytte den något solkiga mot den rena.

Jag mindes nämligen min ena lillebror, 10 år yngre än mig, och hans snuttehund. En gul liten mjukishund av frottéaktigt tyg, som till slut nästan gick upp i sina beståndsdelar och vilket trauma det var när den inte höll längre.

Och jag måste säga att snuttefiltarna jag köpte på Gekås är av väldigt bra kvalitet, priset till trots (29 kr/st).

Just därför köpte jag tre (eller fyra?) exakt likadana på Ullared! redan före förlossningen (april 2006). :D

Jag köpte också 4 likadana filtar. Men så fick de varsin annan i present och de blev givetvis favoriter. Dumma ungar! ;)

Håller med om att kvalitén är bra, så jag hoppas att de håller i några år till! :angel:

/Timsetim

Jamen verkligen. Dumma dumma! De ska göra som föräldrarna säger och inte ha någon egen vilja. :D

Det är alltid bäst att spara allting, omifallatt händer. Sen kan man ju alltid köpa en feng shui-bok och slänga ut allt. :angel:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 045
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 709
Senast: Enya
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 754
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 853
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30