Tagit min lille grabb

Sv: Tagit min lille grabb

Usch vilken sits du är i, men du verkar vara en stark person så du klarar nog ut det här med glans. Vad bra att du har flera bra personer kring dig som kan vara bra förebilder för din son :laugh:!

Kan inte säga så mycket mer än att jag önskar dig massor av styrka, och så skickar jag en hög styrkekramar till det.

Sv: Tagit min lille grabb

*knapplån*

Har följt tråden men inte lyckats svara förrän nu. Zaria, är så lessen att höra hur det jämt och ständigt strular med H:s pappa. "Pappa" förresten, han har inte riktigt gjort sig förtjänt av den titeln. Men Hampus har tur som har dig som mamma. Du är klok och mogen och sliter som ett djur för att Hampus ska ha det bra. Heja dig! :banana:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 200
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Gravid - 1år Lite bakgrund för den som orkar: http://www.bukefalos.com/threads/oense-om-bodelning-tingsratten.1313257/ Är långt och komplicerat så...
104 105 106
Svar
2 102
· Visningar
336 827
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hur mycket jag än söker runt hittar jag ingen med samma problem som jag. Jag vet inte vad jag ska göra, mina barns far som jag är...
Svar
13
· Visningar
2 800
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25