Intressant resonemang. Hur tänker han där? Menar han att han stämt dig för domstolstrots?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Intressant resonemang. Hur tänker han där? Menar han att han stämt dig för domstolstrots?
Bry dig inte om vad han säger. KP verkar ha gjort precis det h*n ska genom att bryta umgänget när han tjafsar. Han är nog skraj för att ni snart ska flytta och han vet att han inte kommer vinna.Idag var dom här. Vet inte varför han inte tog med Mini till sig. Börjar undra om det regnar in i hans hus för det är alltid så när det regnar mycket. Jag gick ut i stallet. Dom kom också ut i stallet efter lite mer än halva tiden. KP avbröt umgänget 10 min tidigt för han började tjafsa.
Han har skickat in om domstoltrots säger han...
Fått höra att min kära granne (han som sitter i kommunen) ska hälsa på hos dom nya ägarna när dom flyttat in och "berätta allt". Stackarna som får honom på halsen direkt.
Det där säger mer om grannen än vad det säger om dig, och hade det varit jag hade jag ärligt talat inte brytt mig. Tycker på ett sätt synd om den nya köparen som (om nu grannen utför det han säger) kommer bli påprackad något denne inte bett om. Ja, jisses tragiska människor finns det.Fått höra att min kära granne (han som sitter i kommunen) ska hälsa på hos dom nya ägarna när dom flyttat in och "berätta allt". Stackarna som får honom på halsen direkt.
Jag vet inte om det är någon idé, men jag personligen hade nog berättat för dem nya ägarna att din relation med grannarna inte varit den bästa nu på senaste tiden och att dem antagligen kommer få höra en helt del skitsnack under en tid framöver, och att det är deras eget val vad dem vill göra med den informationen.
Helt enig, vad spelar det för roll när det inte längre är TS problem?Varför lägga energi på en sådan sak? TS flyttar en bra bit bort, vad spelar det för roll att grannarna snackar skit till de nya ägarna?
Inte för TS skull, utan för köparnas. Så att dem är medvetna om att dem kanske kommer bli indragna i nån slags smutskastning av något slag. Men det är vad jag skulle gjort. TS får ju göra som hon själv vill.Varför lägga energi på en sådan sak? TS flyttar en bra bit bort, vad spelar det för roll att grannarna snackar skit till de nya ägarna?
Inte för TS skull, utan för köparnas. Så att dem är medvetna om att dem kanske kommer bli indragna i nån slags smutskastning av något slag. Men det är vad jag skulle gjort. TS får ju göra som hon själv vill.
Men vilken smutskastning då? De har ju ingen anledning att sprida skit och vad andra säger om TS har de ingen anledning att bemöta, jag skulle inte riskera att de drar sig ur affären och därigenom hjälpa ex att försvåra livet för TS.Inte för TS skull, utan för köparnas. Så att dem är medvetna om att dem kanske kommer bli indragna i nån slags smutskastning av något slag. Men det är vad jag skulle gjort. TS får ju göra som hon själv vill.
Men vilken smutskastning då? De har ju ingen anledning att sprida skit och vad andra säger om TS har de ingen anledning att bemöta, jag skulle inte riskera att de drar sig ur affären och därigenom hjälpa ex att försvåra livet för TS.
Och så upprepade han sitt mantra "jag kommer inte ge mig" och sa "Jag vill inte ta Mini från dig men jag har inget val". "Du riskerar att förlora Mini, är det värt det?".
Fått höra att min kära granne (han som sitter i kommunen) ska hälsa på hos dom nya ägarna när dom flyttat in och "berätta allt". Stackarna som får honom på halsen direkt.
Om jag hade köpt ett hus, och säljaren kom och varnade mig för skitsnack på det viset - så skulle jag bli livrädd för att det var ett psyksjukhus jag köpt in mig i, inte en kåk.Jag vet inte om det är någon idé, men jag personligen hade nog berättat för dem nya ägarna att din relation med grannarna inte varit den bästa nu på senaste tiden och att dem antagligen kommer få höra en helt del skitsnack under en tid framöver, och att det är deras eget val vad dem vill göra med den informationen.
Hahaha jag menade mest om man ändå va inne på ämnet, typ:Om jag hade köpt ett hus, och säljaren kom och varnade mig för skitsnack på det viset - så skulle jag bli livrädd för att det var ett psyksjukhus jag köpt in mig i, inte en kåk.