Har varit tyst i denna tråd men måste inflika, fundera lite om på om KPn "idiotförklaras" lite?
Alltså är inte KPn en helt oberoende person? Denne borde rimligtvis vara extremt objektiv i alla lägen och se väldigt kritiskt till allt som sägs av respektive förälder (där av borde det också vara tämligen värdelöst för respektive förälder att delge "sin version" om vad som pågår för KP). Även om KPn tillbringat mer tid med fadern så vill åtminstone jag tro att denne håller hårt på att gå efter vad hen ser och inte vad hen hör. Klart denne säkert också sagt vad hen tänker vid umgänget men nog borde KPn vara så pass profitionell att hen säger sina objektiva observationer och inget annat i senare tvist?
Är TS tveksam så är väl kanske det något hon faktiskt kan fråga KPn om: alltså prova försäkra sig om att KPn är och fortsatt kommer vara profitionell i sin bedömning och i sina utlåtanden och inte göra några utlåtanden utifrån någon parts rövarhistorier. Men att prova berätta sin "version" för KPn bara för att på det viset lyckas "vinna över KPn på sin sida" borde ingen av parterna ha något för.
Övrigt vill jag bara ge mitt stöd till Dig TS, jag har följt dina trådar och beundrar din styrka. I den aktuella frågan om djurparken håller jag dock med tidigare skrivelser. Hoppas du har styrka nog att säga Nej.