Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Polisen sa dessutom att jag skulle ta det lugnt med anmälningarna om nu pappan planerade en vårdnadstvist (vilket han säger iaf) för har man anmält för mycket under kort tid så ser det ut som smutskastning....
Svår balansgång-anmäler du för mkt blir det smutskastning-anmäler du för lite och det kommer fram misshälligheter så har du väl varit en dålig mor och brytt dig för lite?
Hur kan de säga så när du har sms- bevis för trakasserier? Jag tycker det är mer märkligt att ditt ex inte tas in för förhör efter de hotelserna.
Ännu märkligare är att han törs vräka ur sig att han ska köra igång en vårdnadstvist...tänk tvärtom...undrar vad som hänt om du skickat alla de där smsèn till honom?
Hur mkt dålig mor hade inte du varit då?
Usch, jag hoppas det löser sig för dig och din son!
Bland det absolut sämsta man kan göra som förälder för sitt barn tror jag är att snacka skit (oavsett om det är sant eller ej) om den andra föräldern.
Idag handlade det om ifall han skulle ha umgänge i helgen och om han i så fall tänkte ge sonen hans medicin (allergi),pappan bara kacklade på hur sjuk i huvudet jag var,jag försökte få honom att prata om det relevanta nämligen sonen...sen var det att "skall jag behöva bråka med dig varje gång så skiter jag i detta,sonen behöver ingen medicin osv"
Frå¨gade sedan om han var allvarlig och det var han tydligen,däremot tror jag att han kommer att höra av sig ganska omgående,om inte annat tror jag inte hans familj accepterar att han inte skall ha sonen mer.
Styrke kramar till dig!