Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad du kämpar !!!
Jag tycker att du är fantastisk ! Precis som en väldig massa andra föräldrar med svårigheter av olika slag.
Jag håller tummarna för att allt skall gå bra för dig och din pojke.
Polisen kan tydligen inte bara hämta honom som jag trodde,utan det kunde ta tid sa de.
Pappan vägrar att kommunicera med mig skriver att "stör mig inte,håll käften jag skall knulla FATTA" när jag försöker få kontakt med honom för att jag vill veta om sonen kommer imorgon. Jag tror han hoppas att jag skall bli svartsjuk,vilket jag inte blir det minsta, endå gången jag var intresserad av honom var i början av graviditeten och det är många år sen men han kan inte komma över det.
Jag sitter bara och hyperventilerar just nu...känns som sonen aldrig kommer att komma hem igen
Jag sitter bara och hyperventilerar just nu...känns som sonen aldrig kommer att komma hem igen
Han verkar inte vara riktigt frisk!!!! Jag lider så med dig, jag kan bara föreställa sig hur hemskt det måste kännas att inte ha fått hem barnet på utsatt tid. Och hur roligt har din son där när pappan tydligen spenderar sin tid vilt knullandes, vem passar då sonen?!
Nej, spara precis varenda mess på dator och telefon och se till att både polis och familjerätten får se dem. Massor av styrkekramar från mig!/Sar
Polisen kan tydligen inte bara hämta honom som jag trodde,utan det kunde ta tid sa de.
Som jag skrev i inlägg 17, så kan de inte. Men kan inte du be familjerätten följa med i bakgrunden?
Jag är ju tveksam om han törs visa sitt vidriga beteende om de är med som stöd och även då automatiskt blir vittne?
Du måste ju få en kontaktperson som kan ge dig stöd i situationen, det är vidrigt att sitta hemma själv och hyperventilera och samtidigt veta att situationen är låst.
Fy tusan så obehagligt!
Behöver du hjälp med att hämta, om det så är moraliskt stöd eller behov av bil så finns jag lite utanför Göteborg.
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Sonen lämnades till dagis till sist
Skall bli helt underbart att hämta honom efter jobbet.
Frågan är dock hur man går vidare med detta,det är umgänge nästnästa fredag igen.