Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
en man ska se till att vara gift, annars har han inga rättigheter
fy vad jag vill bli gravid nu.......ska köra satan nu vid ÄL.....
Till TS: kör på sen så kanske vi e gravida samtidigt- skoj ju!!
Testa kan du göra från den dagen du förväntade dig att mensen skall starta (om den inte startar då alltså ). Om du får ett minus men mensen dröjer kan du testa igen efter ett par dagar. Men som sagt, från dagen du förväntar mens är det rätt säkert att testa.
Oj, det hade ju varit jätteroligt, att vara gravid samtidigt som någon annan, att jämföra och ställa frågor och ja, bara vara gravid ihop med!
Frågan är ju om jag 'tar mig' lika bra som mitt sto, hon tog på första försöket!!!
Blir detta ditt första?
Hej,
Det där som nämndes om, att skriva faderskaps-nånting, går det inte automatiskt? Vi har varit tillsammans i 5 1/2 år, har köpt en gård ihop osv. Sambolagen inträder ju, vilket gör att man ju praktiskt taget är gift? Eller är jag ute och cyklar?
Om mensen bara kunde ta och sluta nu, så att vi kan börja försöka nu då!
Kan jag äta någon speciell mat som gör mig mer fertil?
Om mensen bara kunde ta och sluta nu, så att vi kan börja försöka nu då!
Kan jag äta någon speciell mat som gör mig mer fertil?
Mindre kaffe för kvinnan och mer kaffe för mannen har jag läst!
Man ska skriva faderskapsintyg på familjerätten. Tydligen så är vi som "bara" är sambos mer benägna att hoppa över skaklarna än de som är gifta...
Nu har jag precis läst lite i tråden 'Jag trivs inte med att vara mamma' , och undrar om jag verkligen ska ta steget och försöka få barn.....?