Jag skaffade inte barn för jag har aldrig velat ha några. I övrigt hänvisar jag till @Tassetass inlägg som jag tycker är väldigt bra.Du får jättegärna svara på det här, du skaffade alltså inte barn för att du tyckte det verkade roligt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skaffade inte barn för jag har aldrig velat ha några. I övrigt hänvisar jag till @Tassetass inlägg som jag tycker är väldigt bra.Du får jättegärna svara på det här, du skaffade alltså inte barn för att du tyckte det verkade roligt?
Jag skaffade inte barn för jag har aldrig velat ha några. I övrigt hänvisar jag till @Tassetass inlägg som jag tycker är väldigt bra.
Och jag vidhåller att man skaffar barn för att man vill ha barn, inte för att man tycker vardagen är tråkig.Okej, jag måste ha blandat ihop dig med någon annan. Men jag får nog vidhålla att jag tycker att det är smartare att skaffa barn för att man tycker det verkar roligt, än att skaffa barn för att man inte tycker att det verkar roligt.
Det där är en knepig frågeställning som dessutom är väldigt konstigt framförd så att säga.Jag står här i livet, snart 25 år fyllda (herregud vad tiden går fort), har en sambo sedan 1,5 år tillbaka som jag vill dela mitt liv med.
Vi känner oss inte helt nöjda. Vardagen flyter på, samma grej, dag ut och dag in. Vi planerar att köpa hus framåt hösten, men sen då? Vardagen kommer ju fortfarande se likadan ut. Någonting fattas lixom.
Senaste månaderna så har vi fått extremt sug på att skaffa barn. Så fort jag ser ett barn på teve eller när jag är ute så bara smälter jag och längtan blir bara större.
När jag och sambon träffades så var vi helt emot barn, aldrig i livet typ. Men nu är de helt annorlunda.
Jag är livrädd för tanken att bli gravid, men jag vill så gärna.
Kära buke, är ett barn våran väg till lycka? Är de det som fattas i vårat förhållande?