Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn jag och min underbara sambo ska gifta oss om fem veckor och vi väntar första barnet allt bra! MEN.... idag fick han beskedet att hans...
Svar
4
· Visningar
958
Senast: Snurrfian
·
O
Gravid - 1år Jag är 23 år gammal som känner att jag är mer än redo till att skaffa barn. Nu hör saken till den att jag och min sambo har försökt i 2...
Svar
9
· Visningar
1 525
Senast: OonettanOo
·
Övr. Barn Enligt er? Alltså när anser ni att barnet är för gammalt att ammas? Skulle visst stå en artikel i nya vi föräldrar om en som ammar...
2
Svar
29
· Visningar
2 773
Senast: CillaW
·
J
Övr. Barn :confused:i dag va jag och min familj och bada , Då tänkte jag när jag satt och fika att det va många barn som va överviktiga, hur kan...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 655
Senast: Allimac76
·
Gravid - 1år Jag känner mig som Sveriges sämsta mamma! (och tröttaste) Arvid är missnöjd, mest hela tiden. Åka vagn? Gallskrik! Sitta i sin...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 664
Senast: Druvan
·
Gravid - 1år Nu har jag och älsklingen startt bebisverkstad! Men oj vad jobbigt det är med de små simmarna... Jag är lite bortskämd efter 15 år med...
2
Svar
36
· Visningar
2 555
Senast: Snubbelfot
·
T
Övr. Barn Idag var anticimex här och sprejade mot getingar, detta på vinden. Fönstret i sovrummet var öppet och det luktar insektsmedel i rummet...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: lillamyggan
·
Övr. Barn Läste om ett übersmart kafé i Göteborg i GP i morse (kan inte länka, artikeln verkar inte ligga på nätet). Det vänder sig helt till...
Svar
7
· Visningar
1 084
Senast: vippan
·
Gravid - 1år Har dem ändrats något? Hur är erat förhållande nu, jämfört med förut? Mitt förhållande har blivit så...dött. :( Sambon tar...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 250
Senast: Mirre
·
Övr. Barn för det första var det bara en av dem på mötet med syrran, den jag pratade med var sjuk. Den hon träffade var en karl som blev helt och...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 843
Senast: Camigween
·
S
Gravid - 1år Jag är i v 7 (6+2) o har inte ätit extra folsyra, bland annat för att det var oplanerat o jag har vetat om graviditeten i 1½ vecka. Är...
Svar
11
· Visningar
2 555
Senast: tinissen
·
S
Gravid - 1år Under några års tid så har jag och min pojkvän haft avbrutet samlag, utan några missöden eller hur jag ska uttrycka mig :) Händer det så...
2
Svar
30
· Visningar
3 044
Senast: Mirre
·
I
Gravid - 1år Jag är gravid... ... och just nu känner jag mig såhär: :eek::love::crazy::banana::confused::D Kunde inte hålla mig från att...
Svar
14
· Visningar
1 319
Senast: Jolanta
·
Övr. Barn Det pratas mycket om jobbiga, ouppfostrade barn, men jag slås oftare av hur "snälla" och tålmodiga många barn verkar vara. Om jag...
Svar
6
· Visningar
1 182
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Hur pass exakt kan man faställa hur långt graviditeten har gått vid ett ultraljud? Kan man faställa tex att du är i vecka 17+4? Eller är...
2
Svar
29
· Visningar
2 427
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Napp, bra eller dåligt? Flaska bra eller dåligt? Hur tidigt började ni med napp om ni ammade ifrån bröstet? Vid amning matade ni något...
2
Svar
26
· Visningar
3 135
Senast: Piffelina
·
Gravid - 1år Vad gäller? Har nu, klantig som jag är, lyckats bryta handleden. :grin: Det säger sig ju självt att det då är liiiiite svårt att...
Svar
12
· Visningar
3 298
Senast: boccia
·
Gravid - 1år Vi i familjen misstänker att en medlem (ingift) lider av förlossningsdepression eller något liknande från att ha varit det...
Svar
7
· Visningar
1 115
Senast: havreflinga
·
Gravid - 1år Ja, suck. Jag vet att svaret på den här frågan är att det bara är 'jag som kan bestämma'... men det är svårt! Jag försökte bli...
Svar
6
· Visningar
1 346
Senast: ameo
·
Övr. Barn Vi har inga släktingar eller vänner som passar som/vill/jag känner förtroende för att vara barnavakt till vår snart ettåriga dotter...
2
Svar
24
· Visningar
3 163
Senast: mian1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30