Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Är det någon här som har tvillingar??? Isf har ni tvillingar i släkten??? På vilket sätt då??
2
Svar
24
· Visningar
2 318
Senast: veronican
·
F
Gravid - 1år Mitt barn på 6-månader trivs inte så bra i ringsjalen - så nu funderar jag på en bärsele. Men, vilken sorts sele anser ni fungerar bäst...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 168
Senast: vindvissla
·
Småbarn Är det någon som har erfarenhet av det tyska barnvagnsmärket Knorr? Vi har blivit lite nyfikna på en vagn från dem men det skulle vara...
Svar
11
· Visningar
1 604
Senast: JumpForMyLove
·
V
Gravid - 1år Nu håller jag på att bli galen. Nikki, som från 7-8 veckors ålder sov hela nätterna igenom, bortsett från enstaka gånger då hon vaknade...
2
Svar
20
· Visningar
2 195
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år Jag tänker inte frossa i rosa men vill bara komplettera det jag har lite. Det mesta jag har i str 50-56 är beige, vitt eller ljusblått...
Svar
2
· Visningar
924
Senast: paradiset
·
Småbarn Hej! Är ute efter några skor typ kavatmodell med högre skaft. Det finns upp till storl 24 men min behöver 26, gärna sandaler då han ska...
Svar
2
· Visningar
914
Övr. Barn Hur 17 går den? Har glömt texten totalt ju
Svar
17
· Visningar
4 221
Gravid - 1år Hur gjorde ni? Sonen är nu 4 mån (igår) och har hitills fått lite på sked 2 gr. Vet inte om det är så populärt än dock, han sitter...
Svar
10
· Visningar
1 163
Småbarn Om man jag har 240 dagar och min sambo 240 dagar med f-penning, är det 90 garantidagar för var och en eller är det tillsammans ? Läser...
Svar
15
· Visningar
1 879
Senast: Mynta2
·
Småbarn Kanske fel forum, men moderator får gärna hjälpa denna tråd att hitta rätt då ;). Vi ska i början av nästa år få barn nr 4 (!). Vi...
Svar
16
· Visningar
4 574
Senast: kisse
·
H
Gravid - 1år Usch... känner mig ovanligt uppgiven. Jag fick första missfallet i nov 07 i v 6. Det senaste i april nu och då var jag i v 12.. Nu...
Svar
18
· Visningar
5 105
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Här har tiden gått och nu är det snart två veckor sedan lille Isak föddes! Är lite nyfiken på hur era dagar med små spädbarn ser ut...
Svar
7
· Visningar
3 420
Senast: Lydia
·
B
Gravid - 1år ...gravid trots att gravtestet var negativt och mensen kom? Jag tog ett grav-test ett par dagar innan beräknad mens, det kom fram som...
Svar
19
· Visningar
1 485
·
Övr. Barn I slutet av nästa vecka har jag planerat att vara i Sthlm själv med två barn. Grönan tänkte jag, men det gick i stöpet när mitt...
Svar
9
· Visningar
1 015
Gravid - 1år Vad anser ni kring de extra namn vi ger våra barn utöver det valda tilltalsnamnet? Har de någon speciell betydelse för er? Tex att de är...
2
Svar
27
· Visningar
1 972
Senast: Kardinal
·
S
Gravid - 1år Hjälp!!! Är gravid i vecka 11 nu. Har de senaste veckorna haft problem med att jag blir förstoppad hela tiden! Går några dagar och...
Svar
11
· Visningar
9 278
Senast: Fellow04
·
Gravid - 1år Jag och min man har två döttrar på 3 och 4,5 år. Vi har nu beslutat att sluta med P-sprutan som jag gått på i 3 år. Hur lång tid kan...
Svar
1
· Visningar
861
Senast: fettso
·
Småbarn Hur gamla var era barn när de fick vara ensamma hemma själv första gången? Eric är 6,5 år nu och börjar alltså bli stor känner jag...
2
Svar
22
· Visningar
3 616
Senast: Sol
·
Småbarn Vad händer när ens dagar är slut, och man inte fått dagisplats ? Det har jag funderat på. För inkomst måste man ju ha, men vad gör...
Svar
16
· Visningar
1 243
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år jaja, då gör man sitt första gravtest :crazy: Är nervös som få ju...
Svar
16
· Visningar
1 349
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama